Mateusz06i Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca Cześć, powoli będę robił upgrade popularnego ostatnio roweru. Nie jestem zawodowcem ale chcę żeby wszystko działało sprawnie i głównym kluczem jakim będę się kierował jest cena/jakość a rower ma być dla mnie jak najbardziej uniwersalny (bez podróży z sakwami i bez ciężkiego terenu). Trafiłem na takie oferty: 1. Magury mt5 https://www.bike-discount.de/en/magura-mt5-disc-brake-set-storm-hc-203/180#product--publish-comment 2. Magury trail sport https://www.bike-discount.de/en/magura-mt-trail-sport-hc-1-finger-disc-brake-set-storm-hc-203/180 Miał ktoś styczność, jakieś opinie o tych produktach? Czy wielość tych tarcz nie jest przesadnie duża? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca Podobno bardzo dobry zestaw to Shigura. Klamki Shimano aluminiowe (klamki Magury są z plastiku i łamliwe) i zaciski Magura, która tak nie sikają olejem jak Shimano. Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca Pozostałbym przy levelT. To są niezawodne hamulce.Z tego co pamiętam masz tam tarcze 160mm. Lepsza byłaby tarcza 180mm. Zakładanie hamulców nieprzeznaczonych do typu roweru to zły pomysł. Jakbym miał brać z tych 2 to słabsze(nie mt5) Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca IMO to są spowalniacze a nie hamulce. To co piszesz że zakładanie do roweru hamulców nie przeznaczonych do niego to zły pomysł to jakaś bzdura. Rower jest do XC i można założyć dowolne hamulce do XC. Z przodu z taką tarczą która jest kompatybilna z amortyzatorem. Czyli 160, 180, 200. Natomiast jedynym miejscem na które należy zwrócić uwagę to czy można założyć z tyłu tarczę innej wielkości niż założył producent. I tu się nie zaleca tego robić bo w przypadku pęknięcia zmęczeniowego może nie zostać uznana reklamacja. Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca Magury mt5 nie są do xc " Use: Gravity, Downhill, Enduro, Trail, All Mountain, eMTB, eMobility, Dirt Jump " Mam mocne hamulce enduro w rowerze do XC, myślę że to nie ma sensu. Mam też rower enduro. W rowerze enduro czterotłoczkowe hamulce enduro już lepiej ppasują. Nie musisz się przecież że mną zgadzać, to jest OK, ze masz inną opinię. Odnośnik do komentarza
mike21 Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca Mt trail mają przyjemniejsze dwupalcowe klamki. Mt5 mają wajchy długie jak mt200. Samą klamkę nie tak łatwo złamać (chociaż fakt - wrażenie że się maca jakiś szmelc marketowy) ale powszechme jest obrobienie gniazda w śrubach do odpowietrzania (plastikowe). No i trzeba mieć naprawdę proste tarcze. Poza tym to świetne hamulce. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się