Piwpaw Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Cześć. Miał ktoś może te opony i może się wypowiedzieć? Podoba mi się ich bieżnik. Myślę o 36 lub 42 mm do jazdy typu road plus, tj. 80% asfalt, reszta szutry, ścieżki leśne. W oficjalnych recenzjach piszą, że szybkie i odporne. Na stronie BRR jest recenzja tej opony, ale w rozmiarze 48 i wynika z niej, że opory toczenia mają duże, ale są dość pancerne. Na forach niektórzy narzekają, że nie są zbyt wytrzymałe. Fakt, że lekkie są (ok. 440 g dla 42 mm) Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Trzeba się wczytać. O ile opona samochodowe robią bardzo dobre, o tyle te rowerowe z którymi miałem do czynienia to był śmieć. A nie chcesz klasyki typu Panaracer GravelKing, Spec Pathfinder czy Challenge Strada Bianca Pro? Tu jakieś review: Review: Michelin Power Adventure tyre | road.cc Odnośnik do komentarza
Piwpaw Opublikowano 27 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 59 minut temu, jajacek napisał(a): Trzeba się wczytać. O ile opona samochodowe robią bardzo dobre, o tyle te rowerowe z którymi miałem do czynienia to był śmieć. A nie chcesz klasyki typu Panaracer GravelKing, Spec Pathfinder czy Challenge Strada Bianca Pro? Pathfindery biorę też pod uwagę, 38 lub 42. W 42 trochę zniechęca mnie waga (ponoć realnie 570 g) i czytałem, że na zakrętach przejście z gładkiego paska na wyraźny bieżnik jest odczuwalne i nie daje pewności. Panaracer i Challenge są ponoć cholernie trudne do założenia, a ja jeżdżę na dętkach. Odnośnik do komentarza
liftlodz Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Mogę polecić Tufo Thundero lub Speedero - jeżdżę od 2 lat, szybka opona zarówno na szuter jak i szosę.Jeśli z kolei nie zależy Ci na bieżniku to kup Continentale Speed Conakt - to tania i zaskakująco uniwersalna opona. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Godzinę temu, Piwpaw napisał(a): Pathfindery biorę też pod uwagę, 38 lub 42. W 42 trochę zniechęca mnie waga (ponoć realnie 570 g) i czytałem, że na zakrętach przejście z gładkiego paska na wyraźny bieżnik jest odczuwalne i nie daje pewności. Panaracer i Challenge są ponoć cholernie trudne do założenia, a ja jeżdżę na dętkach. Ostatnio na błotku w ostrym zakręcie tył mi się trochę śliznął. Więc raczej jest to opona na suche warunki. Będę niedługo zmieniał Pathfindery drut 42 na których jeździłem zimą na Pro 38. Zobaczymy jak się sprawdzą. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się