Skocz do zawartości

Opinie o rowerze


Rekomendowane odpowiedzi

To w porządku. Firma azjatycka, prawie nie znana ale się teraz ostro promują. Co prawda przy ramie alu nie ma to za bardzo znaczenia tyle że nie wiadomo jak długo będą istnieć. 

Amor bardzo dobry, wersja rekreacyjna dużo ważąca. Przyzwoity napęd, hamulce takie trochę lepsze spowalniacze. Nie wiem co tam za koła bo opis mało mówiący.

Odnośnik do komentarza

https://www.bikester.co.uk/polygon-syncline-c5-M1041485.html

Ja bym nie brał. Ten rower jest z czapy, jakby stworzony przez kogoś kto nie ma pojęcia o rowerach i tego do czego służą.  Tak sobie wyobrazam wlasciciela chinskiej fabryki który zycie spędza w fabryce, natomiast od jeżdżenia to ma auto. Na pewno jest chytry bo chciał 2 typy rowerów w jednym. 

Do XC a ciężki. Do trailu a karbonowy hardtail(co jeszcze, karbonowa dirtówka??). Dontego długa sztyca 27.2mm. Brak mykmyka czyni całość bezzasadną, a sam mykmyk o odpowiedniej długości skoku do roweru "trailowego" będzie drogi i giętki(27.2 to średnica zewnętrzna a musi się w niej zmieścić druga rura).

Nie rozumiem do czego jest ten rower i podejrzewam że twórca również.

Odnośnik do komentarza

Jeszce jedno mnie zaciekawiło, ale może ktoś mi wytłumaczy jak tu zamocować przednią przerzutkę?

image.png.578323bd59c3140e188afc5f05499723.png

 

Są 2 otwory w główce ramy na kabel. Jeden szerszy do mykmyka i jeden szerszy do przerzutki. Jest tez jeden tu :

image.png.e5ef264b99aa074d82aeb04de497b755.png

 

Teraz jak widzicie trapezowaty kształt rury podsiodłowej - jak na niej zamocować przerzutkę? Nie wygląda jakby się dało bo nie ma ani mocowań ani okrągłej rury pod obejmę. Ciekawe czy w ogóle jest odpływ na wodę w ramie, czy też zbiera sie tam bajoro.

Odnośnik do komentarza

Dopiero z tego linku wiem o co kaman, bo mi jakiś rower alu pokazywało. Sztywną oś ma.
Zgadzam się z @Veriv Rower do wszystkiego czyli do niczego.
Karbonowy a do XC na pewno nie bo ciężki. Do trail też nie bo ma rurę podsiodłową 27,2 do której ciężko kupić dobrego myk-myka. Nie ma hamulców tylko spowalniacze, koła no name.

Nie napisałeś natomiast zastosowania.

Jak do XC to np. XC 900 z Decathlonu. Nie wiem po ile można znaleźć Cube Reaction Race C:63 który jakiś czas temu był najlepiej skonfigurowanym rowerem do XC i kosztował do 2000 Euro w Nemczech.

Odnośnik do komentarza

@Veriv prawdopodobnie (niestety na tych zdjęciach dokładnie nie widać) jest przystosowany do montażu przerzutki e-type (przykręcana do ramy 2 śrubami). Nie mniej przejście na 2x to wymiana całego napędu.

Ten rower jest wzorcowym przykładem wabika dla jeleni. Węgiel, niby lekkie klamoty a masa przeszło 13kg bez pedałów. Wniosek - rama w technoligii z poprzedniej epoki + siermiężne koła. Taki bułkowóz do niczego jak wskazał @jajacek.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, mike21 napisał(a):

@Veriv prawdopodobnie (niestety na tych zdjęciach dokładnie nie widać) jest przystosowany do montażu przerzutki e-type (przykręcana do ramy 2 śrubami). Nie mniej przejście na 2x to wymiana całego napędu.

Ten rower jest wzorcowym przykładem wabika dla jeleni. Węgiel, niby lekkie klamoty a masa przeszło 13kg bez pedałów. Wniosek - rama w technoligii z poprzedniej epoki + siermiężne koła. Taki bułkowóz do niczego jak wskazał @jajacek.

Nic nie wskazuje że rama z poprzedniej epoki 

Odnośnik do komentarza

Wyrażę się inaczej - rama wykonana w technologii z poprzedniej epoki. Strzelam że to materiał T300 - T500 kiedy to ramy węglowe ważyły 1400-1500g (współczesne w tym samym rozmiarze 850-900g). Jakieś 3 lata temu polska marka Romet próbowała zaistnieć na rynku "bieda-węgla" budując siermiężne rowery na takich ramach wytrzaśniętych z czeluści chińskich magazynów - nie udało się ?

 

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, mike21 napisał(a):

Wyrażę się inaczej - rama wykonana w technologii z poprzedniej epoki. Strzelam że to materiał T300 - T500 kiedy to ramy węglowe ważyły 1400-1500g (współczesne w tym samym rozmiarze 850-900g). Jakieś 3 lata temu polska marka Romet próbowała zaistnieć na rynku "bieda-węgla" budując siermiężne rowery na takich ramach wytrzaśniętych z czeluści chińskich magazynów - nie udało się ?

 

Polygon Syncline jest zbudowany z najlżejszego i zarazem wytrzymałego materiału: Włókno węglowe ACX.

Włókno węglowe ACX to najlżejszy, najsztywniejszy i najmocniejszy materiał do budowy ramy. Materiał jest wykonany z naukowej mieszanki Toray T700 i węgla z serii High Modulus M, co zapewnia maksymalizację wytrzymałości i sztywności w miejscach wysokiego odpoczynku.

Włókno węglowe ACX, z którego zbudowany jest Polygon Syncline C5, sprawia, że rower jest super lekki i ma sztywną konstrukcję. Dodatkowe warstwy węgla w określonym wzorze zapewniają idealne, doskonałe przenoszenie pedału i tłumienie wibracji

Odnośnik do komentarza

Widze ze masz mega cisnienie na ten rower ?

Nie mamy przecież zadnych ukrytych intencji, nie che Ci sprzedać żadnego roweru. Ten po prostu wydaje mi sie.. bez sensu. Nie robi sie trailowych hardtaili w karbonie. Bo po co. W trailowym rowerze waga ma drugorzędne znaczenie, karbon jest zaś drogi. Te rowery użytkowane zgodnie z przeznaczeniem przechodzą niemiłosierny wpierdziel, będąc przy tym tańszymi w eksploatacji. Nie ma tu 16 łożysk po 60zł/sztuka, nie ma tylnej amortyzacja ani niewyjaśnionych strzałów w 30sekundzie jazdy. Użytkownicy trailowych hardtaili szukają raczej oszczędności i w zakupie i w eksploatacji, to są zwykle dzieciaki czy sprawni fizycznie dorośli którzy są w stanie robić za amortyzator - drgania idą w Twój kręgosłup. Taki rower powinien mieć mykmyka byś się nie zabił na 1szej hopie.

Zaś do zastosowania w XC to tez słabo, bo duża masa, ciężka rama. To że ktoś zważył ten rower bez pedałów, dętek i śrubek od bidonów by zobaczyć 12.8kg nie czyni go w zaden sposób bardziej atrakcyjnym. Tyle wazy mój full do xc. Niewiele zysków dla Ciebie z tego za rama jest karbonowa. Pytanie jeszcze w jakim stopniu jest to karbon a w jakim włókna szklane, sami piszą że to mieszanka.

Dlatego napisałem, ze wygląda jakby ten rower stworzył ktoś kto zwyczajnie nie jezdzi na rowerze. 

 

PS: jesli szukasz jakie są trendy etc to polecam sprawdzić stronę polskiego producenta NS Bikes. Tam pracują mega ogarnięci ludzie, którzy faktycznie są w stanie wyznaczać, odgadywać trendy nie gorzej niż jakiś Spec. Wydaje sie jakby mottem przewodnim tam było by tworzyć rowery na których sami by chcieli jezdzić. I tak do 9 tysięcy masz do wyboru trailowego hardtaila w aluminium i... stal. 

https://nsbikes.com/endurotrail,64,pl.html

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...