Skocz do zawartości

ram

Użytkownicy
  • Postów

    1 334
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

5 044 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ram

Wytrawny forumowicz

Wytrawny forumowicz (4/4)

  1. Co to za lux? Czy to Lux Trail Canyon ? Trochę wypadłem z tematu po nieobecności a czaję się na takiego Canyona od dłuższego czasu.
  2. Doskonale rozumiem. oprócz ceny i wagi produkt wyklucza robienie wyników o czym pisał zresztą oskar.
  3. A rura podsiodłowa jest karbonowa, więc BMC zabezpieczył sie przed włożeniem innych podzespołów .
  4. No i cóż tu w tej cenie jest takiego rewelacyjnego. Ot zwykła maszynka karbonowa na sramie. Jedynie na czym oko zatrzymać to bardzo elastyczne przełożenie 10-52 (o ile nie ma pomyłki w specyfikacji) oraz korba 34 zebowa, co pozwala wycisnąć z nogi siódmy pot.
  5. Ot i cały kompozytowy sprzęt. Przeprawszam, że nie daje porady tylko dziele się osobista refleksją. Osobiście bałbym się na niego wsiąść po "naprawie" . Uraz co prawda siedzi w głowie ridera wbrew temu co piszą eksperci o możliwości całkowitej naprawy. Ale jest pozbycie się wrażenie w głowie o naprawie roweru w ekstremalnym punkcie podparcia sił jest nieusuwalny. Współczuje tylko.
  6. Nie kieruj sie wagą ramy jakby to miała być nadrzędna przesłanka do zakupu. Kupiłbym sama ramę chisela i kompletował osprzęt lub, najchetniej, jakiś wyższy model SUPa na osprzęcie (XP939).
  7. To prawda. Ale Jacek za przykład podawał tabelkę z modelami zawodników i ich maszyn +/- 7,0 kg. I o tym była mowa, przynajmniej o tym ja pisałem. Co do Canyona na kompozycie modele zawodnicze, "odchudzone", oznaczane symbolem CFR.
  8. Odchudzają i odchudzają bo jak pisałem wielokrotnie pisałem są to maszyny wyczynowe, do granic wytrzymałości (dosłownie) wycieniowane. Nikt się nie przejmuje, że pęknie. Pęknie, to pęknie. Wymiana na nowe "się kreci". Co do polityki Gianta, to jak potwierdzasz nie tylko Ty, olewają klienta. Sam piszesz, że kolega w rozmowie zdradził, że "raczej nie jest to proklienckie podejście".
  9. A posiadasz Chisela czy przymierzasz się to kupna ? Chodzi o rocznik.
  10. Vittoria Barzo. Rodzajów bieżników i szerokości , bez liku.
  11. Zupełnie niepotrzebnie się martwisz o przełożenia. Korba T36 to nie jest korba T30 lub T32. Nie będziesz musiał używać skrajnej, najmniejszej koronki. Na dojazdach sprawdzi się rewelacyjnie. Shimano 12-rzędowe (10-51) ma największy z możliwych zakres przełożeń i będzie to jedynie atut w postaci wyeliminowania nieustannego wachlowania przednia zmieniarką, której brak.
  12. To najbardziej wrażliwy element zestawu bezdętkowego, (oczywiście zakładam, że obręcz nie jest zbudowana przez partacza) dlatego najsłabszym ogniwem jest wentyl. Ja używałem (do czasu powrotu do dętek) bezproblemowych , nietanich, Reserve Fillmore. Zero problemu z zatykaniem.
  13. Rozumiem Cie. Czy brałeś pod uwagę superiora ? XC 929 (039)
  14. Baz 2 zdań rekomendowałbym bym Cannondale Scalpel HT Carbon 3 jeśli budżet pozwala. Przymierzałem się w Krakowie do obu modeli w realu, w czasie , kiedy myślałem o zakupie roweru wyścigowego XC. To jedyna słuszna opcja/ alternatywa dla speca. Zresztą HT 3 również ma przyzwoity osprzęt; jedyny minus to mniej elastyczny napęd w 4 (SunRace CSMZ903 11-51, 12-speed) i to na pewno odczujesz na + w porównaniu z najbardziej elastycznym przełożeniem kasety T10-51.
  15. Powiedział co musiał Ci powiedzieć. Obstawiam, że nic nie zrobi jesli nie bedzie nacisku strony obywatelskiej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...