Skocz do zawartości

Nath147

Użytkownicy
  • Postów

    365
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

2 038 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nath147

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. te po bokach to pewnie otwory technologiczne, podczas wygrzewania carbonu w formach daje się coś do ich wnętrza by carbon trzymał kształt, pozostałe to raczej odpryski lakieru, używaj i dla bezpieczeństwa obserwuj co jakiś czas czy nie dzieje się nic niepokojącego, jak chcesz to zaślep, jak nie chcesz to nie zaślepiaj ?
  2. są identyczne, choć w przypadku 11s potrafią być nawet szersze od tych do mtb
  3. części zamiennie = przerzutki, kasety itd marki shimano ?
  4. też gravel a z fajnych to rzuć okiem np. NS Bike RAG+1 lub RAG+2 (można wsadzić do niego całkiem fajne kapcie ? ) z takim budżetem to nie poszalejesz, raczej używka, a z nówek to jedyne co przychodzi mi do głowy to soot 30 (który mógłbyś z czasem ulepszać, ma sztywne osie :)),
  5. Odpuściłbym tegoroczny model, na innym forum sporo osób się skarży na przedni widelec z adapterem, który w połączeniu z brakiem sztywnych osi, powoduje irytujacy hałas odbijającego się zacisku o tarcze hamulcowa.
  6. możesz w swoim zmienić oponki na szosowe 25-28C i pewnie będzie ci się śmigało jak tym z linka ?
  7. Może ci się rozszczelnić układ - potrzebna będzie nowa baryłka.
  8. A obecnie na czym trzyma się mostek? Na słowie honoru? Szyszka już jest. Jak wysoko chcesz podnieść kierownicę? Może pora rozejrzeć się za nowym rowerem.
  9. w tego typu rowerach amortyzatory jeszcze przed opuszczeniem fabryki były beznadziejne, zobacz je na żywo i kup który ci się bardziej podoba.
  10. a nie myślałeś by młodemu sprezentować taką przełajówkę ? w sumie to nawet niekoniecznie cały rower, wystarczył by ci frameset i na sezon zimowy przerzucać do niego graty z szosy/mtb
  11. Ile osób tyle opinii ;-) Do MTB można wsadzić węższe opony do Crossa już szerszych się nie da. To chyba tłumaczy gdzie szukać uniwersalności ;-). Byleby za małego za dużego roweru nie kupić, a tak to można trochę pokombinować z ustawieniami.
  12. próbujcie, jak chcesz i możesz to się przygotuj robiąc stopniowo coraz dłuższe dystanse, jak kolega chce z marszu niech jedzie bez przygotowań (najwyżej wróci "taksówką" :)), z własnych doświadczeń polecam ruszyć w miarę wcześnie 10-11, by mieć więcej czasu do wieczora; nie planować tego na niedzielę bez handlu; jechać wydolnościowo, lekki bieg - wyższa kadencja, niż siłowo na twardych przełożeniach; warto mieć też zapasową dętkę, pompkę i podstawowe narzędzia klucze do roweru - nie polecam prowadzenia roweru przez kilka-kilkanaście km (chyba że masz zaufane wsparcie w postaci znajomego z autem co poratuje w razie potrzeby - i akurat nie będzie tego dnia po piwku :))
  13. każdy można nieco zmodyfikować np. zmienić kasetę na odpowiedniejsza W Boreasie 1 masz chyba taką samą ramę jak w aspre, więc i dziwnie poprowadzoną linkę do tylnej przerzutki i dość nietypowe obręcze mi by się to nie podobało za bardzo ;( zaś w przypadku KROSS ESKER 2.0, nie wiem czy mój patriotyzm przełknął by aluminiowy wideł, gdy u sąsiada ze Słowacji w podobnej cenie (SOOT 30) jest już "carboninium" i na "sztywniutko" ?
  14. Dobrym sposobem będzie załatwienie wszelkich potrzeb fizjologicznych przed jazdą , wtedy można sporo zaoszczędzić z wagi co zrekompensuje użycie cięższego ale i wydajniejszego oświetlenia ;-).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...