Skocz do zawartości

Bonnum

Użytkownicy
  • Postów

    432
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

3 952 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bonnum

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. @Chertan Maciej Kuś https://velodrom.pl/bikefitting/ Idę w przyszłym tygodniu. Do grudnia nie chciałem czekać, jeśli coś kupić to jak najszybciej.
  2. @jajacek pełna zgoda! Ja w końcu trafiłem na bardzo dobrego specjalistę i już bardzo mi pomógł, jednak ma tak koszmarnie dużo klientów że czas oczekiwania między wizytami bywa zbyt długi.. no ale warto poczekać. Zgadzam się też w pełni co do rolera, rozciągania i ćwiczeniom wzmacniającym mięśnie głębokie.. ech mieć znów 20-30 lat..
  3. 😆 Dobre! W sumie to poprzednim razem fizjoterapia nic nie dała a nowy rower pomógł, więc jest nadzieja 😆 Dzięki! To pocieszające! Choć o dziwo wrodzone i latami pogłębiane wady są często trudniejsze do naprawienia niż urazy u zdrowej osoby. Dzięki za info, bo nie jest to intuicyjne. Wydawało by się że tak samo jak zablokowany amor, coś tam jednak tłumi.
  4. Niestety gość nie ma już terminów w tym roku, ale udało mi się umówić do jego ucznia. Najpierw kazał przyjść na fizjoterapię i dopiero po niej będzie bikefitting o ile wyniki fizjo będą dobre. Zaznaczył że czasem może być wskazana abstynencja od roweru np. na rok i w tym czasie fizjoterapia. Mam nadzieję że u mnie tak nie będzie. Także trzymajcie kciuki bo promocji na rowery coraz więcej i szkoda by było nie skorzystać 😉
  5. @Pepe75 mnie się wydaje że lepiej będzie wyglądała dłuższa rura sterowa, choć może faktycznie nie aż 6cm dłuższa . Poza tym jakiś wznios już w kierownicy jest, więc wznios 50mm to nie będzie 5cm wyżej, tylko ok 3-3,5 cm. Myślę też że rura sterowa + podkładki to lżejsze rozwiązanie, a na wadze mi dość mocno zależy, także z uwagi na problemy z plecami przy podnoszeniu/transporcie/wnoszeniu do mieszkania. Muszę zmierzyć obecną, ale z tego co znalazłem w necie to mam 15mm wzniosu i 9° odgięcia: Width: 680mm Rise: 15mm Backsweep: 9° Bar bore: 31.8mm Material: Aluminium 6061 Weight: cca 275g
  6. Dziękuję! Baaaaardzo mi pomogłeś! U mnie aktualnie też jest 76 od osi do górnej powierzchni siodła i 104cm od ziemi, jedynie kierowca jest ok 6cm wyżej i 3cm bliżej. Może trzeba będzie zmieniać sztycy :) ale z kokpitem będę musiał powalczyć :( Pytanie czy wymiana mostka i kierownicy wystarczy, czy jednak trzeba będzie zmienić amortyzator na nowy, czyli taki którego rura sterowa nie została skrócona i wepchnąć więcej podkładek pod mostek... Zawsze parę cm zysku. Waga bardzo dobra!
  7. To przez dodatkową wagę baterii i silnika czy coś jeszcze na na to wpływ?
  8. Dzięki za odpowiedzi! 1. Po przemyśleniu sprawy sztyce regulowane to może nie jest taki zły pomysł... A czy oprócz możliwości jej opuszczenia z uwagi na niedokładność jej zablokowania można liczyć na amortyzację pod tyłkiem? 2. Przed zakupem udam się wreszcie na długo odkładany bikefitting żeby ustalić z fizjoterapeutą-fitterem optymalną dla mnie pozycję, długość korby, gięcie kierownicy itp. Możecie polecić kogoś dobrego na Śląsku lub w Krakowie? 3. Czy jeśli okaże się, że będę musiał w nowym rowerze zmienić od razu korbę na krótszą (z powodu biodra) oraz widelec amortyzowany na taki z nie-obciętą rurą sterową (z uwagi na wysokość kokpitu), to warto wziąć niższy model roweru? Czy nie ma to znaczenia i powinno udać się odsprzedać wymienione od razu części z niewielką stratą? 4. Czy koła Answer Atac AM, 15x110mm/12x148mm, Tubeless-Ready to poziom DT Swiss 1900 czy jeszcze niższy?
  9. Moja też wolała v-brake od tarczowych, nawet jak jeździliśmy zimą (po płaskim). Te najtańsze tarczowe które dają w dziecięcych rowerkach są na prawdę kiepskie i ciężkie, a rower dla dziecka musi być lekki. Oczywiście jeśli dziecko jeździ na singlach albo jest mega hardcorem to co innego. Woom to dobry pomysł, bo ludzie znają tą markę i łatwo będzie odsprzedać z niewielką stratą.
  10. Super, dziękuję! A jak ma się rzeczywista waga roweru do tej dekorowanej przez producenta? Ważyłeś już go może?
  11. Gratuluję zakupu! Napiszesz coś więcej o tych perturbacjach? Też najprawdopodobniej będę zamawiał Radona. Serwis robiłeś w zaprzyjaźnionym serwisie, czy Radon wskazał jakiś serwis? Jeśli w zaprzyjaźnionym to jak jest wtedy z gwarancją? A i jeszcze prośba, czy mógłbyś podać odległość od osi supportu do górnej powierzchni siodła przy max wysunięciu sztycy? A jakby Ci się jeszcze chciało to odległość siodła i gripow od ziemi, bo też musiałbym brać 18", który to rozmiar może być dla mnie ciut za mały
  12. Dzięki @Oskarr ale nie chodziło mi o sztyce regulowane tylko zwykłe. A poza AliExpress, nie znalazłem dłuższych niż 400mm Odpowiedzieli że mogę włożyć dłuższą, byle zachować odp. długość rury w ramie.
  13. Tak licząc, to mój rower waży 2kg. Zestaw rower+rowerzysta zmniejszył wagę o jakieś 12kg licząc od chwili zakupu do dziś 😆
  14. @Pepe75 Napisałem do producenta, dam znać co odpiszą, pewnie zaproponują ZR Team bo ma krótszą ramę, ale ciężką więc nie chcę. @Oskarr jakie dłuższe sztyce są warte polecenia? Ogólnie to potwornie wkurza mnie obecna geometria rowerów, MTB są w większości za długie i mają za nisko kokpit, ATB ważą tonę, a Crossowe nie pozwalają na włożenie porządnej, szerokiej opony. Uważam że rower crossowy powinien przyjąć opony w przedziale od 1,9" na miasto aż do 2,25 w lekki teren. W ogóle metodą prób i błędów doszedłem do tego że 2,25 przy 29" to najbardziej uniwersalna opona. Jak jadę w większości po drogach to walę w nią wyższe ciśnienie, jak w teren to min.
  15. Dzięki! Przyda się! Ale jak jest z tą sztycą? Rama może pęknąć jak dam 450-500mm zamiast tego co daje producent czyli 400mm?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...