Skocz do zawartości

DEFTONES

Użytkownicy
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DEFTONES

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Sorry, akurat to przerzutkę ma on świetną. Pomyliło mi się z innym rowerem, który miałem akurat na innej karcie. Ale tak czy siak ten rower to ulepa z części, jakie mieli w magazynie. Ale w tej cenie i tak nic lepszego nie dostaniesz.
  2. Przecież ten rower to jakaś dramatyczna ulepa. Rama to pewnie jakiś chińczyk, przerzutka Deore 6100, kaseta SRAM pod zwykły bębenek (?), łańcuch KMC, piasty jakieś Solon, amortyzator ujdzie. Takie ulepy to niektórzy robią w swoich garażach z części, które im się walają po kątach. Ten Radon to o niebo solidniejsza, jakościowo lepsza konstrukcja w każdym aspekcie i z porządną geometrią.
  3. W Twoim XC100 jest Deore M5100. Na pewno będą pasować te: https://www.centrumrowerowe.pl/kolka-przerzutki-shimano-deore-xt-rd-m8000-pd31780/?v_Id=119074
  4. Ilu rzędowy napęd? Bo Deore to jest od dawna na rynku i teoretycznie nic konkretnego nie mówi. Jak 12 rzędowe, to śmiało można kupić te od XP (kod producenta Y3FW98010). Sam tak zrobiłem i jestem w szoku, jak lekko kręci się łańcuch w porównaniu do oryginalnych.
  5. Sam to przerabiałem miesiąc temu. Kółeczka przerzutki. Ruda lubi od środka się gromadzić i potem piszczy. Można wyczyścić i przesmarować, co powinno rozwiązać problem. Ale jeżeli jest możliwość, to najlepiej wymienić na łożyskowane - łańcuch o niebo lżej się kręci.
  6. Do wymiany przerzutki wystarczy zwykły zestaw imbusów lub prosty narzędziownik. Z taką walizką tym bardziej.
  7. Zimą to długie spodnie z wkładką. Ale przetestowałem też krótkie z wkładką, a na to spodnie dresowe. Paradoksalnie bardzo ciepłe i wygodne rozwiązanie.
  8. Tam jest błąd w specyfikacji. Ta Sensa waży 12,7 wg specyfikacji na stronie producenta.
  9. Ja blokuję tylko, jak daję w palnik na stojąco, bo inaczej wgniatam rower w glebę. Dobrze ustawiony amor nie potrzebuje blokady przez większość trasy, nawet po płaskim asfalcie.
  10. Bo akurat rower z outletu, w zajebistej przecenie. No i ciekawe, jak z reklamacjami w naszym cudownym kraju?
  11. BH? Więcej się cenią, niż dają. Marka dla entuzjastów.
  12. Chisel Comp ma jedną z najlepszych, o ile nie najlepszą ramę alu. Ale w obecnej cenie z tym osprzętem, to przeciętna oferta. Konkurencja potrafi zaoferować więcej za mniej. To podejście zdroworozsądkowe. Ale rower powinno kupować się taki, jaki nam się podoba, bo każdy ma inny gust, oczekiwania i potrzeby.
  13. @przyneta Nie zgodzę się. Jest to rower z turystyczną geo i doskonale nadaje się na jazdę po asfalcie, ścieżkach czy po lasach. W maju walnęliśmy w trzy dni trasę R10 (430 km), z czego kolega na świeżo zakupionym EXPL 540 (z bagażnikiem i sakwami) i był zachwycony. Na pewno to nie jest rower do wyścigów, ale do spokojnej turystyki bardzo dobry.
  14. Każda opona tubeless. Nie ważne czy na mleku, czy na dętce.
  15. Skoro zafiksowałeś się na rowerze crossowym i chcesz na niego wywalić kupę kasy, bo uważasz, że jest to optymalny rower dla Ciebie, a potem Nas pytasz się czy będzie dla ciebie optymalnym, sensownym wyborem i nasze odpowiedzi Ci nie pasują, to nie wiem po co dalej brnąć w tym temacie. Czego Ty od nas oczekujesz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...