Skocz do zawartości

wentura

Użytkownicy
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wentura

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Teoretycznie własnie nad nim się tylko zastanawiałem i przyznam, że nie wiedziałem o nim nic, ale skoro ty nie narzekasz to może być to.
  2. W krótkich spodenkach jeżdżę dopiero od 19 stopni i nie wyobrażam sobie innej opcji.
  3. Ja wczoraj jeździłem w wyżej wymiennym stroju i było OK, ale w okolicy 10 -11 odczuwam już w nim, że jest chłodno. Poniżej 10 zakładam twoją znienawidzoną markę Rogelli, a dokładnie ich kurtkę zimową i pod spód daje tylko podkoszulek potowy z Dekatlonu. Ale brzuch w Rogeli mi się poci, tył natomiast jest cały przewiewny, przód jest wiatroodporny co bardziej sprawdza się w temperaturach poniżej 5 stopni.
  4. Powiem wam, że zupełnie przypadkowo odkryłem, że jeśli chodzi o górę stroju szosowego to w temperaturach 12-16 idealnie sprawdza mi się podkoszulka potowa z Dekatlonu Van Rysel Training, plus na to koszulka zimowa z długim rękawem HOLOKOLO z kolekcji WINTER. Do tego zakładam długie spodnie na szelki z Dekatlonu jesienne. Odradzam z Dekatlonu spodnie na zimę, miałem i poniżej ośmiu stopni w nich pizga. Jeżdżąc na MTB zmieniam tylko koszulkę kolarską Holokolo na bluze MTB Rockraider z Dekatlonu. W temperaturach 17-18 zakładam pod spód zamiast podkoszulka, koszulkę z krótkim rękawem, a w samej koszulce z krótkim rękawem jeżdżę dopiero od 19-20 stopni. Jestem raczej ciepłolubny.
  5. Tak jak, w temacie poszukuje siodła o wąskim nosku ponieważ w udzie mam ponad 7Ocm a dzisiejsze siodła mają strasznie szerokie noski.
  6. TREK Soho Alfine - wpisuje się mocno w typ, ale rama 20''
  7. Ramy Btwin Triban od modelu 500 w zwyższ to się do czegoś nadają czy sobie lepiej odpuścić.
  8. Dokładnie o coś takiego mi chodzi, ale aktualnie mam używane alternatywy w stosunku do tych podlinkowanych, jeden z karbonowym widelcem i z suportem na BSA Hollowtech II, inny z grupą Alivo i z tarczowymi na linkę. Tylko pewnie będą wymagały wkładu finansowego.
  9. Ogólnie najwięcej kilometrów w ciągu roku robię na kolarkach, ale nie lubię rowerami szosowymi jeździć po mieście szczególnie po ścieżkach rowerowych, a mój gravel z prostą kierownicą ma już ponad 20l i potrzebuje go zmienić i szukam roweru na miasto i czasem do wyskoczenia na ścieżki gravelowe oraz do jazdy w trudnych mokrych warunkach jeśli macie jakieś typy lub ciekawe ogłoszenia to udostępniajcie. Rower na wzrost 173,5 i przekrok 78-79cm. W grę wchodzi tylko rower na kołach 28'' i najlepiej sztywny widelec z przodu.
  10. Dodam, że ogólnie i przedrzymskim dętki TPU w moim wypadku z oponami GP 5000 pomijając aspekt, czy to jedź szybciej, czy nie, to jednak ogromną różnice odczuwam w zakrętach, rower jest po prostu przyspawany do nawierzchni.
  11. Kiedyś zajadę do siebie do serwisu i im pokaże jak powiedzą że jest źle to rozkręcę i dokręcę jeszcze raz. Bo to tak na internecie jest napisane dokręcaj delikatnie a potem okazuje się jednak, że aż do dużego oporu.
  12. Zamontowałem korbę, napęd pracuje bezszelestnie lepiej jak idealnie. Nakrętkę plastikową kontrującą lewe ramie dokręciłem delikatnie z delikatnym oporem i jest prześwit 1mm między lewym ramieniem a suportem, styka się tylko z uszczelnieniem i nie wiem czy nie nazbyt delikatnie jest to dokręcone, lecz w korbie nie odczuwa się luzów. Śruby kontrujące dokręcone nieco powyżej 12N.
  13. Tak zawsze daje Talk Techniczny do opon. W oponie przykładowo MTB lekkiej, ale cienkiej szczególnie się przydaje jak prowadziliśmy rower na kapciu dłuży odcinek i zdarła się delikatnie od wewnątrz i nadmiernie widać druciki to talk ratuje sytuacje. Jestem ze szkoły, że talk sprawia, że dętka nie klei się do opony co powoduje, że wpływa to korzystnie na opory toczenia. Mam odczucia w szosie używając dętek TPU, że dodając talku jakby było odrobinę lepiej. Dętka jasna TPU, która jeździ bez talku jest od opony mocno zabarwiona, czyli w jakimś stopniu zdziera się wewnętrzna warstwa opony. Dętka TPU, która była w talku jest znacznie mniej zabarwiona.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...