Skocz do zawartości

mike21

Użytkownicy
  • Postów

    1 114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mike21

Wytrawny forumowicz

Wytrawny forumowicz (4/4)

  1. Wiec jesli nitonakrętka się nie obracała w ramie to straciła gwint w środku. Chyba, że w miejsce śrub M5 wkręcasz M4
  2. Nitonakrętka obraca się w ramie. Jeśli jesteś w stanie wkręcić w nią śrubę tak, że przejdzie na przelot to można próbować ją "donitować" - przed łeb śruby nakręcasz nakrętkę, dajęsz podkładkę i taki zestaw wkręcasz w nitonakrętkę żeby kawałek gwintu przez nią przeszedł (na przelot). Potem trzymasz łeb śruby w miejscu i odkręcasz nakrętkę tak żeby zaczeła ciągnąć śrubę w nitonakrętce. Z wyczuciem.
  3. BXT robi przyzwoite jakościowo ramy. Brałeś przesyłkę Seller's shiping method czy ryzykowałeś cło?
  4. Mając budżet 2-2,2k i szukając lekkich koł pewnie bym sobie złożył coś sam na chińskim węglu i chińskich podróbkach DT 240 (po wymianie łożysk są przyzwoite jak oryginałl). Z gotowcoów szukałbym nieprodukowanych już aluminoowych newmenów evolution SL A. albo jeszcze lepiej X.A. Zdarzają sie jeszcze po aukcjach, do niedawna leżaki w sklepach on-line się poniewierały. Ostatecznie, do 2k szedłbyn w fabryczne koła DT XR1700 (w ubieglym roku dawało się kupić sporo poniżej 2k).
  5. To bardzo przeciętna oferta (jak dla mnie nieakceptowalna). Na piastach 350 względem 370 (ratchet LN) zyskasz dokładnie 8g na komplecie.
  6. Oczywiście nie 2x ale na pewno zauważalnie. Poza tym były inne trasy. Dzisiaj wyjazd tym na bardziej ambitne single z całą pewnością będzie powodował częstsze używanie hamulców niż w przypadku współczesnych ścieżkowców.
  7. Są wyjątkowo delikatne, ciężko się uszczelniają na mleku oraz wąskie. Właściwie bike24 od kiedy zrobili polską lokalizację to rzadko kiedy ma jakieś okazyjne ceny. B-d miewają świetne ale bardzo szybko (to są pojedyncze godziny) jak się towar rozchodzi. Czasami, ale ostatnio rzadko rosebikes odsprzedaje w dobrej cenie swoje zapasy magazynowe z niezbudowanych rowerów. Bike-components lata świetności ma za sobą. R2 drogi jest generalnie. Co.do.używanego węgla to ja jestem na nie na każdy używany, węglowy komponent, szczególnie ramy, widelce, kierownice, mostki.
  8. Ja kiedyś używałem kupinego na ali, przylepionego do etui uchwytu w standardzie Garmin - pasowało do uchwytów liczników/latarek. Działało bez żadnych problemów przez cały 2 letni żywot telefonu. https://a.aliexpress.com/_EGvROwi
  9. One już nie produkowane. Z katalogów wypadły w zeszłym roku. Dostępność tylko jakiś niedobiktów i ew. z drugiej ręki.
  10. @kobik U663 to obręcz do roweru miejskiego 😉 więc znacznie słabsza niż XM481 jesli chodzi o łupankę i znacznie cięższa. Te XM481 pod 28 szprych po 230zł sprzedają (nominalnie kosztują ponad 300).
  11. SL X.A. 61cm, SL A. 122cm Pamiętać też trzeba, że to obręcze bezrantowe (jak prawie wszystkie carbony) co nie specjalnie idzie w parze z jazdą na obniżonym do min ciśnieniu.
  12. SL X.A. 61cm, SL A. 122cm Pamiętać też trzeba, że to obręcze bezrantowe (jak prawie wszystkie carbony) co nie specjalnie idzie w parze z jazdą na obniżonym do min ciśnieniu.
  13. Jeśli M1900 to tylko te współczesne na obręczach M502, które mają szerokość wewnętrzną 30mm (to są w miarę świeże ofertowo koła, jakieś 2 lata mają). Poprzednia wersja M1900 miała szerokość wew 25mm i była stosunkowo licha pod względem wytrzymałości. Nie mniej seria M nie jest odporna na wgioty - szybko się będą robić. XM jest pod tym względem dużo trwalsza. Obręcze XM481 na aledrogo ktoś sprzedaje po 180zł - jeśli masz sprawdzony warsztat, który robi też koła to możesz dać do przeplotu obecne na taką właśnie obręcz. Do obręczy masz w komplecie nyple i podkładki. Nowe szprychy brałbym DT, Pillar albo Sapim, zwykłe 2mm bez cieniowania (czarne 3-3,5zł/szt).
  14. Te newmany SL X.A. przy masie 90kg spokojnie sobie dadzą radę nawet w ambitniejszych trasach trailowych (tam gdzie procaliber wymięknie).
  15. @APZ ja mialem polecaną topump, która samoistnie się nie rozładowywała nawet po kwartale, ale potrafiła napompować od zera tylko jedno koło 29x2.6 do 1,4bar i zdychała. Rozpadła się (grzechotka się z niej zrobila) po kilkunastu uźyciach. Zrobilem jej sekcję zwłok z ciekawości. Korpus włącznie z cylindrem to odlew ze ZnAlu tłok z tworzywa bez uszczelnień, żadnego łożyskowania, spore luzy na sworzniach, wszystko na sucho - bez smaru). Rozpadł się zaworek zwrotny, zassało jego kawalki do cylindra i wygięło korbowód.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...