Skocz do zawartości

mike21

Użytkownicy
  • Postów

    1 123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mike21

Wytrawny forumowicz

Wytrawny forumowicz (4/4)

  1. Może lepiej karnet na siłownię z trenerem? To że brat ma 40 lat nie znaczy, że jest skazany na jakieś wspomaganie. Mój sąsiad ma lat 80 i robi na szosie min raz w tygodniu trasy pod 100km. Mam wielu znajomych po 50tce, którzy bawią się w całkiem ambitne enduro. IMO lepiej dla zdrowotności człowiekowi zrobi nadrobienie braków wydolnościowych i (być może) zmniejszenie objętości tkanki tłuszczowej.
  2. Na łańcuchu shimano 12s raczej nie bardzo. Na SRAM czy KMC nie powinno być problemów (ale one z kolei działają słabo na kasetach shimano 12s). Żeby miało to ręce i nogi to trzeba by rozważyć do tej korby CUES blat od GRX 12s.
  3. Bo powinieneś mieć korbę trekingową lub mtb pod linię 49mm. Jak np. fc-m7000-1 (nie -B1) albo coś z innej parafii. Współcześnie shimano nie oferuje takich korb mtb. Najbliżej z linii CUES... Mechanizm korbowy SHIMANO Cues FC-U6000-1 | CentrumRowerowe.pl lub Mechanizm korbowy SHIMANO Cues FC-U6030-1 | CentrumRowerowe.pl Wyjdzie znacznie taniej niż sama zębatka gabaruka 😉
  4. Korbę SLX sobie odpuść bo to korba boost i przesuwasz LŁ juz o spore 4mm (i idziesz w butikowe blaty, ktoʻre poza cenà niczym się nie wyrożniają). QFaktor istotny jest szczególnie w drugą str. Do boostowych ram korba z małym QF nie wejdzie.
  5. Szkoda mostka, bo to taki relikt nikomu nie potrzebnej inmowacji. Swoją drogą do kierownic ze wzniosem dedykowane są C220. W jednym z rowerów mam takiego WCSa, który ma szkielet alu w pokryciu węgielnym.
  6. Ta instrukcja jest zbędna. Nie da się insczej założyć do tego kietownicy.
  7. To konstrukcja na 4 śruby tylko, że po zdjęciu clampa/płytki kierownica nadal siedzi w miarę sztywno bo jest obejmowane na blisko 3/4 średnicy w mostku. Ja sobie pomagam specyfikiem a'la wd40 albo innym szprejem do smarowania łańcucha. Najpierw mechanicznie oczyść jakąś szczotą ze sztywnym włosiem ze wszelakiego grubszego syfu wszędzie gdzie podejdziesz. Zapodaj smarowidła i wysuwaj starając się specjalnie nie obracać kierownicą. Swoją drogą te mostki bardzo wrażliwe na nierównomierne dokręcanie góra/dół - strzelają otwory śrub w płytce.
  8. GR1600 są na 350tkach, szprychy aero. Obręcze spawane. Cena ok. Odnośnie piast DT w produktach innych firm to DT zawsze każe pisać by DT Swiss albp wręcz jest to piasto z logo swissa. Swiss nie maluje - stosują specyficzną kalkomanię ktora dalej się łuszczy ale jest generalnie trwalsza niż w innych kolach.
  9. Najlepsze doświadczenia mam z klockami (niekoniecznie szosowymi) shimano - najlepszy stosunek cena/jakość, najcichcsze, długowieczne. Najgorsze z jagwire (hałas, mniejsza skuteczność). Świetne były Koolstop ale obecnie coś mało ich na rynku. Swissy są IMO zbyt drogie jak na to co oferują.
  10. Wiec jesli nitonakrętka się nie obracała w ramie to straciła gwint w środku. Chyba, że w miejsce śrub M5 wkręcasz M4
  11. Nitonakrętka obraca się w ramie. Jeśli jesteś w stanie wkręcić w nią śrubę tak, że przejdzie na przelot to można próbować ją "donitować" - przed łeb śruby nakręcasz nakrętkę, dajęsz podkładkę i taki zestaw wkręcasz w nitonakrętkę żeby kawałek gwintu przez nią przeszedł (na przelot). Potem trzymasz łeb śruby w miejscu i odkręcasz nakrętkę tak żeby zaczeła ciągnąć śrubę w nitonakrętce. Z wyczuciem.
  12. BXT robi przyzwoite jakościowo ramy. Brałeś przesyłkę Seller's shiping method czy ryzykowałeś cło?
  13. Mając budżet 2-2,2k i szukając lekkich koł pewnie bym sobie złożył coś sam na chińskim węglu i chińskich podróbkach DT 240 (po wymianie łożysk są przyzwoite jak oryginałl). Z gotowcoów szukałbym nieprodukowanych już aluminoowych newmenów evolution SL A. albo jeszcze lepiej X.A. Zdarzają sie jeszcze po aukcjach, do niedawna leżaki w sklepach on-line się poniewierały. Ostatecznie, do 2k szedłbyn w fabryczne koła DT XR1700 (w ubieglym roku dawało się kupić sporo poniżej 2k).
  14. To bardzo przeciętna oferta (jak dla mnie nieakceptowalna). Na piastach 350 względem 370 (ratchet LN) zyskasz dokładnie 8g na komplecie.
  15. Oczywiście nie 2x ale na pewno zauważalnie. Poza tym były inne trasy. Dzisiaj wyjazd tym na bardziej ambitne single z całą pewnością będzie powodował częstsze używanie hamulców niż w przypadku współczesnych ścieżkowców.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...