Skocz do zawartości

mike21

Użytkownicy
  • Postów

    1 015
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mike21

Wytrawny forumowicz

Wytrawny forumowicz (4/4)

  1. W takiej sytuacji zawsze warto sprawdzić czy hak/wózek prosty. Druga sprawa indeksacja/napięcie linki. Odnośnie łańcucha to jeśli dołożyłeś 2T na blacue to na 99,9% dł. łańcucha jest OK.
  2. Bez amortyzatora i z zawodnym napędem. Shimano byłby lepszy ale nadal tylko imitacją amortyzatora. Hamulce wybitnie na płaskie drogi. W niewiele droższym rr explore 540 wsadzili przynajmniej działający amortyzator (kiepski ale jednak.amortyzator).
  3. Bez amortyzatora i z zawodnym napędem. Shimano byłby lepszy ale nadal tylko imitacją amortyzatora. Hamulce wybitnie na płaskie drogi. W niewiele droższym rr explore 540 wsadzili przynajmniej działający amortyzator (kiepski ale jednak.amortyzator).
  4. Szkoda na ten rower kaźxej złotówki. Atrapa amortyzatora, pseudo hamulce, imitacją kół, najniższa półka jeśli o napęd chodzi. Jest to poziom rowerów z marketu do 500EUR.
  5. Przede wszystkim zmierz rzetelnie przekrok, dodaj 8-10cm i porównaj z wymiarem podawanym w geo roweru.
  6. Lux trial cf6/7 mają amortyzację fox - to jest przpaść względem tej wersji manitou. Suport jest bsa zamiast PF, mają prawdziwe hamulce mtb, lepsze koła itp. Tylko czy warto dopłacać ~100% do 900s...
  7. Race king nawet w podstawowej wersji drutowej bedzie odczuwalnie lepszy pod względem pożeranej energii na asfalcie, ubitych ścieżkach ziemnych, szutrach itp. Wersja protection jest na twardych podłożach mniej trwała ze względu na znacznie miękkszą mieszankę za to bardziej przyczepna.
  8. Deorkę m592 kupisz za około 150-160zł. Pamiętaj tylko, że ona pracuje poprawnie z kasetą z dużą koronką 30-36T, czasami 28T. Zdarzają się jeszcze nowe XT m772 w okolicy 200zl. To ostatni XT do którego warto było dopłacać względem grup niższych (ale nie dałbym więcej niż 220).
  9. Alu w przypadku FS XC praktycznie wymarło bo to 12kg+ Na placu boju został praktycznie SpecChissel ale to największe cenowe nieporozumienie na świecie. Współcześnie w XC (i DC) ramy nie mają z tyłu pełnego 4-zawiasu (ani innych zaawansowanych rozwiązań ze wzgl na masę) tylko wykorzystuje się elastyczność rurek tylnego trójkąta. To słaby pomysł w przypadku alu jest.
  10. W rasowych rowerach xc nadal 100mm (widły pokroju SID SL czy FOX 32 tylko z takim skokiem dostępne) ale coraz bardziej rozpychajà sie na rynku rowery DC - przedni trójkąt zostaje z mkdelu XC, zmieniany jest wahacz, skok 120mm przód I tył i fabrycznie na szerszym kapciu. Masa co najmniej 0,5kg wyźsza. Za takie pieniądze ten SUP to nießmiwszny źart. Popatrz na rowery Radon, RoseBikes i nawet Canyon.
  11. Domena tanich mostków odlewanych. Warto kupować kute i potem strugane via cnc.
  12. Gwarantuję Ci, że po 3 zmianie kół albo nigdy więcej tego nie zrobisz albo porzucisz rower i pójdziesz w inny sport. Drugi komplet kół to też druga kaseta i tarcze hamulcowe. Wypadałoby zmieniając koła zmieniać też łańcuch na ten który jeździ z daną kasetą. W 8/10 przypadków trzeba też ustawiać zaciski hamulcowe żeby tarcze na nowym zestawie kół nie dzwoniły.
  13. Na zero korzeni gumami nie wytłumisz ale komfort i tak wzrośnie nieporównywalnie. Niemniej do tego roweru max szerokość gumy to strzelam 1,9 więc o komforcie należy zapomnieć. Są niby sztyce amortyzowane, ale one zżerają energię pompowaną do układu napędowego przez pedałującego.
  14. Śruby raczej bierz tytanowe (Wanyifa, Craftsman). U mnie w wielu rowerach na takich są ramiona korb, blaty, mostki, obejmy styc i nawet tarcze hamulcowe. Polecam też klucze HexPlus... Wera: Hex-Plus - wydłuża żywotność wkrętów z gniazdem sześciokątnym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...