Skocz do zawartości

[3000-4000 zł] rower uniwersalny ?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

185 cm, 93 kg.

Jestem tu nowy więc dzięki z góry za pomoc. Z uwagi na zbliżający się sezon chcę wymienić mojego staruszka Kellys Phanatic 10 na coś nowego :) ogólnie jeżdżę rekreacyjnie, ale dla zdrowotności staram się robić 25-50 km / dzień z prędkością ok 19-21 km/h, takie wyprawy 3-4 razy w tygodniu. Najdłuższa trasę jaką zrobiłem jednego dnia to 124 km. Chciałbym wydać do 4000 zł, no ale jak będzie coś super za 4150 zł to też wezmę pod uwagę :)

Jeżdżę 50% po mieście, 50% po terenie, więc wolałbym rower uniwersalny. Nie zjeżdżam z jakichś hardcorowych górek, ale czasami się wbijam w las i jeżdżę po kamieniach, dziurach, ogólnie leśnych ścieżkach itp. Nie znam się na rodzajach rowerów, ale chyba taki typ to cross?

Prośba o sugestie :)

335007253_1284380149165833_5978230308063211283_n.jpg.1b84be022a2a50939b860dad69a81f42.jpg

Odnośnik do komentarza

Ja to bym szedł w stronę rekreacyjnego MTB z amortyzatorem powietrznym a do tego Kellysa bym założył wąskie opony i zostawił go tylko na asfalt.
Czyli mówimy o rowerach takich jak Cube Attention, Attention SL, Rockrider 540 EXPL, Indiana Storm X7/X8. Bardzo przyzwoitego używanego Kellys Gate 30 kupisz za 3k. Za 3k nic nowego z sensem nie kupisz. Ja podzwonisz po Media Expertach, Electro i Avansach (ten sam właściciel i te same rowery) to może znajdziesz Indiana Storm 21 cali. A w tych sklepach można się potargować z kierownikiem i parę stówek wyrwać. Na ich stronie kosztuje teraz 5k ale niedawno był za 3800.

Odnośnik do komentarza