Redragon Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Witam! Zakupiłem jakiś czas temu rower górski MTB INDIANA X-Pulser 2.7 i jestem aktualnie zainteresowany rowerem ELEGLIDE M1 PLUS. Z wyglądu bardziej odpowiada mi Indiana (https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-2-7-d19-czarny-mietowy-r21) a elektryka w Eleglide mi po prostu odpowiada. (jazda miejska) Czy da się "zapożyczyć" elektryke z ele do indiana i ile takie wariactwo by kosztowało? Jeżeli ma przekroczyć cenę nowego Eleglide'a to wybór jest prosty. Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Silnik i elektryka koło 1000, bateria kolejny 1000 zł. Do tego konwersja, albo sam ogarniasz albo płacisz koło 300-500 zł za robociznę. Odnośnik do komentarza
Redragon Opublikowano 10 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 Oczywiście płacę za złożenie. Nie lubię partactwa. Czy taką konwersje dostane na miejscu u "tego kogos" czy mam we własnym zakresie zamówić? Nie mam zielonego pojęcia jaki będzie odpowiedni. Wiem tylko, że mam koła 27,5 cm. Mieszkam w Krakowie. Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 10 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 To w większości pług and play. Da radę samemu złożyć ale składając samemu czy płacąc za przerobienie, będzie widać niedociągnięcia. Ladnjej to będzie wyglądało w kupnym elektryku. Cenowo może wyjść porównywalnie. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 10 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 Wszystko pewnie da się zrobić, ale moim zdaniem nigdy nie będzie to standard 'fabryczny' pod względem integracji całości i estetyki. Z daleka bedzie widać, że to składak (w sensie: zwykły rower z doczepionym napędem elektrycznym). A i kosztowo może się trochę słabo opłacać. Ale każdemu jego porno (i kto bogatemu zabroni) ? EDIT: dopiero teraz obejrzałem tego ELEGLIDE i cofam swoje słowa. To też jest 'zwyklak' z doczepioną elektryką, tylko że w fabryce. Na Indianie powinno się dać osiągnąć podobny efekt. Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 10 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 @miro Oj, czuję coś, że wisi w powietrzu wątek: elektryk vs klasyk, tak jak w ubiegłą zimę do granic możliwości były rozpalone emocje przy wątku karbon vs. aluminium i możliwości naprawy ich ram ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 10 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 @ram E, nie ? Ja tylko średnio widzę sens przerabiania jednego na drugi ? Dostrzegam zalety elektryków, ale na teraz taki rower mi nie jest potrzebny. Za jakiś czas (5 lat, może trochę więcej, może mniej) na pewno kupię, bedzie to e-gravel do luźnych pojeździółek. Wtedy też pewnie pozbędę się szosy race (tylko kto za 5 lat kupi rower na hamulcach obręczowych i mechanicznym napędzie...). Co do goracych dyskusji: od jakiegoś czasu staram się nie brać udziału. Szkoda czasu i nerwów. Lepiej pojeździć. Odnośnik do komentarza
IgorK Opublikowano 12 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2022 W dniu 10.11.2022 o 12:16, ram napisał: @miro Oj, czuję coś, że wisi w powietrzu wątek: elektryk vs klasyk, tak jak w ubiegłą zimę do granic możliwości były rozpalone emocje przy wątku karbon vs. aluminium i możliwości naprawy ich ram ? Wiadomo że alu... :) Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 @igor W dniu 12.11.2022 o 20:16, IgorK napisał: Wiadomo że alu... ? Dlatego na błota i słoty późnej jesieni/zimy/wczesnej wiosny przesiadłem się na stal ? ? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się