Skocz do zawartości

Konwersja do roweru indiana.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Zakupiłem jakiś czas temu rower górski MTB INDIANA X-Pulser 2.7 i jestem aktualnie zainteresowany rowerem ELEGLIDE M1 PLUS.
Z wyglądu bardziej odpowiada mi Indiana (https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-2-7-d19-czarny-mietowy-r21) a elektryka w Eleglide mi po prostu odpowiada. (jazda miejska)
Czy da się "zapożyczyć" elektryke z ele do indiana i ile takie wariactwo by kosztowało? Jeżeli ma przekroczyć cenę nowego Eleglide'a to wybór jest prosty.

Odnośnik do komentarza

Wszystko pewnie da się zrobić, ale moim zdaniem nigdy nie będzie to standard 'fabryczny' pod względem integracji całości i estetyki. Z daleka bedzie widać, że to składak (w sensie: zwykły rower z doczepionym napędem elektrycznym). A i kosztowo może się trochę słabo opłacać. Ale każdemu jego porno (i kto bogatemu zabroni) ? 

EDIT: dopiero teraz obejrzałem tego ELEGLIDE i cofam swoje słowa. To też jest 'zwyklak' z doczepioną elektryką, tylko że w fabryce. Na Indianie powinno się dać osiągnąć podobny efekt.

Odnośnik do komentarza

@ram E, nie ? Ja tylko średnio widzę sens przerabiania jednego na drugi ? 

Dostrzegam zalety elektryków, ale na teraz taki rower mi nie jest potrzebny. Za jakiś czas (5 lat, może trochę więcej, może mniej) na pewno kupię, bedzie to e-gravel do luźnych pojeździółek. Wtedy też pewnie pozbędę się szosy race (tylko kto za 5 lat kupi rower na hamulcach obręczowych i mechanicznym napędzie...).

Co do goracych dyskusji: od jakiegoś czasu staram się nie brać udziału. Szkoda czasu i nerwów. Lepiej pojeździć.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...