aryann Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Witam wszystkich dopiero co nabyłem rower i jestem zupełnie "zielony".. co byście zaproponowali jak w temacie - mają (chyba) inaczej przedstawione poziomy ochrony: abus 10/15 onguard 80/100 co sądzicie ? za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Abus oprócz serii u-locków Granit to śmieć. Najbardziej przereklamowane produkty. Abus Bordo składane czy podobne OnGuarda to zapięcie dobre na parę minut pod sklepem. Jak zamierzasz zostawić na dłużej to potrzebujesz u-lock taki jak OnGuard Brute. Zamek w u-locku musi być centralnie montowany, musi mieć podwójne ryglowanie a stal musi być gruba i wysokiej jakości a nie jak w tych smieciach od Abusa, które są przecinane w minutę przecinakiem do metalu. Odnośnik do komentarza
aryann Opublikowano 4 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 czyli obydwa są nic nie warte ? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Jako zabezpieczenie na kilka minut są ok. Na dłuższy czas nie. Zbyt łatwo je sforsować. Odnośnik do komentarza
SieKreci1 Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Jak Jacek pisał nie długo zabiera, aby zabrać komuś sprzęt tym zabiezpieczony... Ja polecam Kryptonite Kryptolok New-U, można mieć 2w1, bo jest i U-Lock i na szybko linka... A jeśli budżet pozwala, to Abus Granit X-Plus 540, bo od lat rządzi na rynku pod względem wytrzymałości i lekkości... Odnośnik do komentarza
aryann Opublikowano 4 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 czy wszystkie te składane przegrywają z u-lockami ? Odnośnik do komentarza
aryann Opublikowano 4 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 @SieKreci1 miałeś na myśli coś takiego ? https://allegro.pl/oferta/zapiecie-rowerowe-u-lock-onguard-8154-linka-11445930816 Odnośnik do komentarza