Skocz do zawartości

aryann

Użytkownicy
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia aryann

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. dochodzę do wniosku że trzeba miec różne zabezpieczenia na różne okazje.. eh.. a jak się wypowiecie w kwestii samego tematu i porównania tych 2 ? anus 6000 na jakiś filmie przecinają nity i to jest zab. 10/15 a onguard 80/100 i ok 100zł tańszy..
  2. hmm.. a co daje nam w takim razie dodatkowo linka której przecięcie trwa 3s ?
  3. @SieKreci1 miałeś na myśli coś takiego ? https://allegro.pl/oferta/zapiecie-rowerowe-u-lock-onguard-8154-linka-11445930816
  4. Witam wszystkich dopiero co nabyłem rower i jestem zupełnie "zielony".. co byście zaproponowali jak w temacie - mają (chyba) inaczej przedstawione poziomy ochrony: abus 10/15 onguard 80/100 co sądzicie ? za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję
  5. @Oskarr chcę Ci bardzo podziękować ze cierpliwość i wszystkie podpowiedzi.. wygląda na to że będzie integral v3.. jeszcze raz serdeczne dzieki
  6. i raczej z czystej ciekawości : https://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-core-29''-v1-męski_pid=434 czym będą się charakteryzować takie koła i czy w tym modelu hamulce tarczowe to chałka ?
  7. no analiza bo teraz chcę jeździć ,zaczynają się tez wakacje i niekoniecznie chcę wydać jak najwięcej (choć rozumiem teraz przekaz) jako zupełnie początkujący ,który wszystkiego dowiaduje się po latach zupełnie od nowa.. skoro i tak nie przemodernizuję to co bym z tego segmentu nie wybrał teraz i omawianych modeli - to ewentualnie kiedyś to i tak do sprzedania i do ponownego kupienia inny nowy ?
  8. hehe tylko tam jest altus a nie acera i producent też rzekł że acera lepsza.. ale to ten v3 z tym olejem tez nie wytrzyma 5lat ? a tak w kwestii aero zapytałem co gdybym chciał przerobić kiedyś bo będzie za twardy i chciałbym przyjmijmy zrobić lepsiejszy powietrzny amortyzator - no niby da się ,zdaje sie więcej niestandardowej roboty a producent jakoś inny kąt rury tam przewidział dla zwykłego widelca - gdzie on łaczy sie z kierownicą.. więc jak do zmiany tego tematu to raczej bardziej te modele juz z amortyzatorami.. lubiłem bardzo w dzieciństwie rower ale zastanawiam się czy teraz na początek potrzebuję droższy czy tańszy i że raczej będę jeździł mniej niż więcej..
  9. ok a czy można rzec jednocześnie że ten z tłumikiem olejowym będzie się mniej zużywał ?
  10. i co ten tłumik daje ? bo rozumiem że wagę mamy tez wyższą ze sprężyną tylko eksploatacja inna ? producent mówi że tylko przy jeździe pod górę będzie lepiej na tym w v3..
  11. a jeszcze te "uginacze" integral v2 i integral v3 - to jest wielka przepaść ? bo w/g producenta to w v3 jest również sprężyna i taka sama konstrukcja..
  12. @Oskarr serdeczne dzięki za cierpliwość - na razie będzie lazaro.. - może ten int. v3.. czy to jest taka moda teraz że one są bez jakichkolwiek błotników i trzeba je dokupić ? jakiej marki poleciłbys przenośną małą pompkę ,zestaw kluczy rowerowych i kask ? tu moja orientacja jest również - żadna..
  13. ostatni model jeśli mogę pomęczyć : https://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-integral-v1-męski_pid=339 on ma to samo (po za widelcem) co aero v1 a różni się od integrala v2 przerzutką ? własciwie ten sam rower ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...