pietraszkowaty Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Cześć, Jestem szęśliwym posiadaczem gravela Marin Four Corners. Chciałbym sprawić, aby napęd był "miększy", ponieważ na stromych podjazdach, kiedy jadę z bagażem, brakuje mi przełożeń, natomiast rzadko używam największej zębatki z przodu. Czy przerzutka 3x9 Sora FD-R3030 będzie kompatybilna z korbą Alivio FC-T4060 (44-32-22)? W tym momencie mam korbę Sora FC-R3030 (50-39-30) i przerzutkę Sora FD-R3030, a z tyłu kasetę CS-HG300 (11-34, 9 rzędów) oraz przerzutkę Sora RD-R3000. Na dłuższe wycieczki chciałbym zakładać korbę Alivio, a na codzień jeździć na korbie Sora, co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Raczej się nie uda tak prosto. Zakładam że przerzutka nie przyjmie takiej korby. Może prościej i taniej będzie wymienić kasetę na 11-42 i dać przerzutkę deore? Odnośnik do komentarza
mike21 Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Linia lańcucha oraz długość osi. Odnośnik do komentarza
IgorK Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Średnica tarczy 50T jest większa niż średnica tarczy 44T. Przerzutka raczej ogarnie obie opcje, jednak, po każdorazowej zmianie korby musiałbyś przestawiać przerzutkę (obniżać przy zmianie z 50T na 44T). Gdy kupujesz nową przednią przerzutkę Shmiano, ma ona naklejoną na wózku przeźroczystą naklejkę, która ułatwia ustawienie wysokości przerzutki w odniesieniu do tarczy. Chyba raczej zamontuj zestaw Alivio. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się