Amator Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 Cześć forumowicze! Jak w tytule szukam maszyny do jazdy ? 60/40 szutry/asfalt Chciałbym pojechać wszędzie dosyć szybko i komfortowo. Chciałbym też nauczyć się kilka trików np. wheelie ? Chciałbym też nie bać się zeskoczyć z wyższego krawężnika w mieście. Na co dzień jeżdżę nw. Gazelle'a(wąskie szosowe opony) i jeżdżę nią z psem do lasu, na wycieczki do miasta, dojeżdżam do pracy i szkoły. Ważę 85kg mierzę 184cm Na oku mam: X7 storm z Mediaexpert (czeka na odbiór do środy) https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-indiana-storm-x7-m21 Rockrider XC 100 https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-xc-100-29-deore-1x11/_/R-p-330066?mc=8616937 FULL https://sklepmartes.pl/rower-mtb-kato-fs-base-27-5-74ka120-ghost https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-st-900-s-27-5/_/R-p-301099?mc=8500764&c=Szary ps. Nie mam zamiaru się ścigać. Jestem otwarty na wszelkie uwagi i opinie. Wezmę pod uwagę również innego polecane w tym budżecie rowery. Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 Widzę na stronie Centrum Rowerowe w związku z BlackFriday obniżkę przyzwoitego sztywniaka Lapieree'a z 7.7kzł na 6.4 kzł. Odnośnik do komentarza
MalySzaryCzlowiek Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 Z tych co podałeś najwięcej sensu miałby dla mnie rockrider, ale wersja XC 120, ma ona o wiele lepiej dobrane komponenty takie jak koła czy hamulce, nx eagle to też bardzo dobra grupa, poza tym RockShox Recon, jest mega wytrzymały i ekonomiczny w utrzymaniu. Delikatnie dopłacasz ale w tym przypadku jest to bardzo uzasadnione. Duzy plus to dobra obsluga gwarancyjna w Deca https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-xc-120-29-sram-nx-eagle/_/R-p-330101?mc=8616936 Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 X7 albo RR XC 120. Hardtail będzie zawsze szybszy na prostych i podjazdach od fulla. Full dużo droższy w utrzymaniu, ful jest super jak zamierzasz odwiedzać trasy enduro a normalnie chcesz jeździć po płaskim, wtedy full XC spoko. W XC 120 na dzień dobry wydasz dodatkowe 300-500 zł na nowe opony i mleko. Na zimę dętki spoko, ale fabryczne opony są słabe. W X7 opony są spoko jak jest sucho. Na mokrym te schwalbe zachowują się nieprzewidywalnie. Te schwalbe jednak w mojej opinii lepsze od opon w XC. Do jeżdżenia na jednym kole X7 czy XC są spoko, ale znowu XC 120 jest wyposażone w pancerne koła. Są ciężkie do ścigania, ale przez rok katowania w moje sunringle dalej się pięknie toczyły i nie miały bicia. Na X7 parę razy jeździłem ale nie katowałem go w takich warunkach jak XC 100 (obecnie xc 120) więc się nie wypowiem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się