Skocz do zawartości

Jaki rower wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Tu nie ma co porównywać. To są 2 różne rowey. Kross ma napęd 3x8 Sunrace, Mustang 1x10 Deore. Deore to Deore, ceniona grupa, a Sunrace to napęd mało popularny, wielka niewiadoma. Mustang ma hamulce Shimano, co prawdę niezbyt mocne, ale Shimano. W Krossie znowu jakiś dziwoląg. Dla mnie Mustang bez wątpienia lepszy, ale też droższy. Jeśli nie chcesz z napędem 1x to w tym zakresie cenowym spojrzałbym na Unibike Fusion na pełnym Alivio 3x z korbą na HT2 lub Indianę Pulser 5.9 lub 6.9.

Odnośnik do komentarza

Ok dzięki za odpowiedź mam budżet 3000 tyś zł na rower i szukam rower mtb do jazdy rekreacyjnej (szosa , chodniki dróżki leśne)więc chciałbym w tej cenie kupić z najlepszym osprzętowaniem rower możecie mi polecić do 3000 tyś który jest najlepszy rower wiecie nie codziennie kupuje rower więc chciałbym wydać dobrze te pieniążki, poza tym nie znam się na tym osprzętowaniu który rower jest lepszy więc proszę Was o opinie i wybór z linkami do tych rowerków. 

Odnośnik do komentarza

zależy mocno od potrzeb i oczekiwań, bo jeśli planujesz tylko jeździć po chodnikach i drogach leśnych to nie ma co inwestować w dużo lepszy osprzęt, spowoduje on tylko, że utrzymanie roweru będzie droższe wraz z serwisem a i tak go nie wykorzystasz, wtedy starczy np. taki Unibike Fusion na pełnym Alivio i dobrymi hamulcami i amorem na sprężynie. Jeśli zaś chcesz MTB bo myślisz, że wkręci cię jazda terenowa i chcesz coś solidnego na lata do takich zastosowań to jeśli dołożysz 400/500 zł to będziesz miał grupe górską slx/xt i solidny powietrzny amortyzator, sztywne osie w takim np. Indiana storm x7 tyle tylko, że to zależy od preferencji ?

Odnośnik do komentarza