Skocz do zawartości

Nowy rower dla niskiej dziewczyny :D


Rekomendowane odpowiedzi

Hej!
Poszukuje nowego roweru, budżet jakim dysponuje to 5k+/- (najlepiej do 5k). 
Mam 1,57m wzrostu więc myślę, że rama XS, koła 27,5. Jeżdzę raczej głównie po lasach (mam ich dużo w okolicy), zaliczyłam też velo Czorsztyn, velo Dunacej, szlak rowerowy wokół Tatr i inne asfaltowe drogi. Trasy od kilku do kilkudziesięciu km. dziennie. Mój styl jazdy raczej do spokojnych nie należy, nie straszne mi korzenie, kamienie, kałuże, piach, na płaskim czy z górki lubie się rozpędzać :D.

Znalazłam kilka rowerów ale nie znam się kompletnie na osprzęcie dlatego proszę was o pomoc w wyborze. Jak to baba patrzyłam głównie na kolor :D
Trek X-caliber 7 2021 - https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-trek-x-caliber-7-2021
Trek X-caliber 8 2021 - https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-trek-x-caliber-8-2021
Trek Roscoe 5 - https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-szlakowe/roscoe/roscoe-6/p/33192/
Grand Canyon 6 WMN - https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-gorskie/trail-bikes/grand-canyon/grand-canyon-6-wmn/2616.html

Z chęcia poczytam rady i spojrzę za innymi rowerami. Proszę też o wyrozumiałość, nie jestem na bieżąco w temach rowerowych, mój aktualny rower ma już kilkanaście lat, mexller x26 proline o wadze 18kg. Nie znam się na nowinkach, osprzęcie, trendach i tym podobnych.
Z góry dziękuje za każdą radę ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli lubisz się rozpędzać z górki to potrzebujesz roweru z lepszymi hamulcami. Wszystkie powyższe Treki mają liche. Canyon ma ciut lepsze. Xcaliber 7 i 8 mają lepsze amortyzatory, tj powietrzne RockShoxy, pozostałe mają sprężynowe Suntoury.

37 minut temu, mambusia napisał:

Jak to baba patrzyłam głównie na kolor

Nie tylko baby patrzą na kolor :)

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Piwpaw napisał: