Keds Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Witam wszystkich! Podaje 3 opcje rowerów. Który byście wybrali? Albo możecie zaproponować coś innego w budżecie 2000-3000 PLN. Rower z przeznaczeniem do jazdy po mieście i w terenie. Merida Cloot Sunn (intersport) Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Podeślij linki z specyfikacjami po polsku Odnośnik do komentarza
Keds Opublikowano 14 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 6 godzin temu, Oskarr napisał: Podeślij linki z specyfikacjami po polsku Przepraszam i już podaję po polsku: Merida 29'' BIG.NINE 400 (polska strona) Sunn (intersport) 29'' (muszę przetłumaczyć) KASETA SHIMANO DEORE SLX - 11 biegów, 11 / 46D ŁAŃCUCH SRAM PC-1110-11 Przerzutka tylna: SHIMANO DEORE SLX - shadow, RD-M7000 11 WIDELEC: ROCK-SHOX XC30 COIL 100MM - Axe 9 MM HAMULCE SHIMANO MT-200 + tarcze SHIMANO Centerlock SM-RT30 160MM DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT-200 Cloot 29'' PROLEVEL 9.2 (muszę przetłumaczyć) Widelec Suntour Air XCR32r Remote Lock 100 mm Kierownica EVOLUTION TECH Aluminium 680 mm x 31,8 Tylna przerzutka SHIMANO DEORE RD6000 Shadow Plus Przednia przerzutka SHIMANO DEORE M6000 10 V. Dźwignie SHIMANO DEORE 10 V. Hamulce SHIMANO M200 Hydrauliczne (tarcze 160 mm) Korby Shimano Deore MT500 36-26T Koła zębate SHIMANO Deore HG500 11-42 Łańcuch YABAN 10 V. Koło EVOLUTION TECH MTX Shimano Center Lock 32r Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Tak średnio bym powiedział. Na polskim rynku taka Merida kosztuje ponad 4 k a oferuje mniej niż Indiana z Media expert za 2500. Wszystkie mają najtańsze hamulce tarczowe na rynku za 100 zł i średni amortyzator. Poszukaj czegoś z amortyzatorem rockshocka, w Polsce oprócz Indiany króluje Cube Attention, może można go kupić we francji? Jak nie, pozostaje rockrider xc 100 z decathlonu. Odnośnik do komentarza
Keds Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Wlasnie sprawdziłem te indiany i widze, że mają bardzo dobry osprzęt. Tylko pytanie jak wygląda sytuacja z ramami? Indiana X Pulser 6.9 Indiana X Enduro 7.7 Odnośnik do komentarza
MARIUSZZZ Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Z trzech podanych przez Ciebie najlepiej wygląda ten SUNN, ale w życiu nie słyszałem o tej marce. Odnośnik do komentarza
Keds Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 1 godzinę temu, MARIUSZZZ napisał: Z trzech podanych przez Ciebie najlepiej wygląda ten SUNN, ale w życiu nie słyszałem o tej marce. Jest to francuska marka, która dostarcza rowery dla francuskiego intersportu. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 @Indiana Całkiem przyzwoite ramy, nieźle wykonane, importowane od włoskiej firmy ale oczywiście chińszczyzna. Ale jest chińszczyzna gorsza jak Kands/Lazaro i chińszczyzna lepsza jak te. Gwarancja na ramę 5 lat. To są IMO ramy klasy Romet, Unibike, Cube. Natomiast z mojego punktu widzenia jest to firma ze wsi, dokładnie ze Złotowa i obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna też wydaje się być wiejska. Kontakt jest na Berdyczów, nikt nie odpisuje na maile ani nie oddzwania, więc wszystko trzeba realizować przez lokalny sklep. Natomiast specyfikacja techniczna to wynagradza. Ramy aż tak łatwo nie pękają a to co dają w komplecie, w zasadzie nie ma konkurencji na rynku jeśli chodzi o dwa modele. X-Pulser 5.9 i 6.9. Ten Enduro też do nich należy. Bo ten nowe Storm, już kompletnie nieatrakcyjne cenowo. @Jazda w mieście i terenie Pytanie jaki teren autor miał na myśli i jaką jazdę. Do miasta nadaje się każdy rower, włączając mtb za 599 z Biedronki. Natomiast jak to mam być turystyka po okolicznym lasku, parku czy gruntówkach to wymaganie sprzętowe są minimalne. Natomiast jeśli chcemy pojeździć po leśnych singlach z korzeniami, piachami, błotem, podjazdami i zjazdami i mieć z tego radochę, to dobrze mieć działający amortyzator, który nie wystrzeli nam w pysk w niekontrolowany sposób, jak to robi Suntour XCT/XCM i XCR i hamulce na które możemy liczyć czyli nie MT200, które są turystycznymi i kosztują polską stówę. Jeśli jazda mtb to w Sunn VTT z Intersportu wymaga potencjalnie wymiany hamulców. To samo dotyczy Cloot. Merida Big Nine 400 znacząco odstaje. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się