Skocz do zawartości

Jaki rower do 2500 złotych?


Rekomendowane odpowiedzi

Byłem ostatnio w Decathlonie i mimo tego, że mamy listopad, rowerów szosowych jest tam sporo. Widać poczuli, że jest zainteresowanie i ściągnęli ich więcej. Bo przecież w poprzednich latach to nie było takie proste, żeby kupić ich rower :)

 

Dlatego może się okazać, że za jakiś czas zrobią jakąś wyprzedaż. Ale kto to wie... To duża sieć, mogą sobie pozwolić na trzymanie tych rowerów nawet do przyszłego roku, jeśli kolekcja się nie zmieni.

Odnośnik do komentarza

Witam,

Byłem wczoraj w Decathlonie w Łodzi - faktycznie mają na stanie sporo Tribanów 500 i 520 (tych było najwięcej)
Wiem już teraz, że muszę brać XL. Ostatecznie roweru nie kupiłem pytałem o rabat - koniec sezonu, że zapłacę gotówką itp., niestety cena roweru jest jaka jest...

Ostatecznie wstrzymałem się z zakupem - malowanie C1 w 520 wybitnie mi nie podchodzi, C2 nie ma w rozmiarach XL

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Witam serdecznie,

Ciągle trwają poszukiwania szosy dla mnie :)
Mógłbym prosić o ocenę 2 rowerów poniżej - ta Merida chyba trochę za droga jak na swoje wyposażenie.
http://olx.pl/oferta/nowy-szosowy-merida-road-race-880-16-CID767-IDazTIf.html#5dc445e1ff   - MERIDA

http://olx.pl/oferta/rower-szosowy-conway-kolarzowka-widelki-karbon-CID767-IDc148x.html#5dc445e1ff    - CONWAY (ten juz chyba lepszy)

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Jestem posiadaczem roweru Triban 500 czyli poprzednika 520 i mogę ten rower tylko polecić- co prawda jeżdżę czysto rekreacyjnie,  ale zrobienie trasy kilkudziesięciu kilometrów po asfalcie jest dużo prostsze i przyjemniejsze niż na crossie.  Poleciłbym jednak oddanie tribana  zaraz po zakupie na kompletny serwis, włącznie ze smarowaniem piast, łożysk i dociąganiem szprych. Stosunek jakości do ceny w tym rowerze jest naprawdę bezkonkurencyjny, ale jakość montażu niestety pozostawia wiele do życzenia.

Odnośnik do komentarza

To już zależy od tego, jaki serwisant zajmie się rowerem... jeden zrobi dobrze, drugi źle, nie ma co generalizować :)

Ważna rzeczą, O której dużo ludzi nie wie lub zapomina jest to, że w nowym rowerze wszystko musi sie ułożyć, linki i szprychy muszą popracowac, powyciągać się i po kilku jazdach, tak ok 100-200 km należy zrobic przegląd z regulacją. ...

Odnośnik do komentarza

Jasne, że nie można generalizować i zawsze może się zdarzyć, że wszystkie elementy do  roweru składa nie kliku czy kilkunastu pracowników tylko jeden serwisant oddany swojej pracy   :)  

Zgadzam się w 100% co do wykonania przeglądu  po ok. 100 km, ale w  przypadku tańszych rowerów z sieci sportowej myślę, że lepszym wyjściem będzie  wykonanie bardziej kompleksowego przeglądu- nie tylko regulacyjnego. 

Odnośnik do komentarza

Ja mówiłem bardziej o pracowniku sklepu, który robi montaż końcowy i regulacje .... montaż produkcyjny, to już inna bajka... ;)

 

...kto inny robi piastę (i ją smaruje), kto inny zaplata kolo, a kto inny składa je do kupy z kasetą i resztą napędu... niemniej jednak sądzę, że standardom produkcyjnym, decathlon, a dokładniej b'twin nie ustępuje innym producentom rowerów, a znaczące różnice można odczuć właśnie na etapie końcowego złożenia i regulacji, z którym bywa różnie - przegląd serwisowy po 100 km, ma właśnie na zadaniu regulację elementów, które da się wyregulować dopiero po "dotarciu" oraz poprawić ew. niedociągnięcia w montażu (dokręcenie połączeń, gwintowanych, likwidacja luzów, etc). Ale z tym również różnie bywa... bo zdarza się że podczas takiego przeglądu serwisant podreguluje przerzutkę podciągnie 2 szprychy i po 2 minutach rower wg niego zrobiony ;)

Odnośnik do komentarza

A ja mówiłem o montażu roweru, nie o jego regulacji ;) Oczywiście egzemplarze poszczególnych  rowerów btwin mogą być różnie zmontowane, ale po oddaniu mojego tribana do serwisu na kompleksowy przegląd włącznie z wymianą linek   rózńica była  bardzo widoczna. Trzeba jeszcze pamiętać, żeby znaleźć dobry serwis :) 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Witam,

Byłem znowu dzisiaj w Decathlonie przecen na rowerki szosowe oczywiście brak. Chciałem skorzystać z promocji 5 x 0% rat - okazało się, że trzeba sobie wyrobić kartę kredytową, która kosztuje 35 PLN/rok.
Nie chciało mi się w to bawić :P

 

Dowiedziałem się paru innych rzeczy, może komuś to info się przyda pomocne.
Tribanów 500 z 2014 (odpowiednik obecnego Trbiana 520) nie ma w żadnym sklepie Decathlon w Polsce.

Przy zakupie przez internet rower jest przygotowany do jazdy, wystarczy tylko przekręcić kierownicę; dostawa gratis.

Można kupić sobie rower i rozłożyć na "x" rat, wtedy np. 5 rat to 5%, 7 rat - 7% itp.

 


 

Odnośnik do komentarza

Nie rozumiem czemu udałeś się do sieciówki,skoro możesz zdecydowanie taniej zamówić dobry rower w sklepie internetowym,przecież taka forma zakupów ma same plusy:)

Jeybe - znajdź mi proszę taki rower w porównywalnej cenie. Z chęcią kupię, bo malowanie Tribana 520 C1 mi się wybitnie nie podoba :)

Powodzenia w szukaniu :)

Odnośnik do komentarza

Jeybe - znajdź mi proszę taki rower w porównywalnej cenie. Z chęcią kupię, bo malowanie Tribana 520 C1 mi się wybitnie nie podoba :)

Powodzenia w szukaniu :)

 

michał7187- może spodoba ci się silverback strela 3  rower  dostępny na allegro, ale obecnie chyba w rozmiarze 56cm-  może mają też  większy.  

 

Pełna grupa sora jak w Tribanie i  carbonowy widelec, na plus dochodzi carbonowa sztyca obręcze  Alexrims i przede wszystkim szlifowane spawy ramy. 

 

Aha doskonale rozumiem twój argument dotyczący malowania tribana 520c1 ;)

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...