Meidei Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Witam. Przez studia, bądź dzięki studiom mieszkam w gdańsku :) Chciałbym kupić sobie rower do dynamicznej i szybkiej jazdy po ścieżkach rowerowych, do pracy, na trening i na przejazdy gdańska - gdynia. Mam w planach wydać 2 tysiące złotych. Nie znam się, więc proszę was o doradzenie.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Nath147 Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Zajrzyj do Decathlonu zerknij na triban 520 na baranku i na prostej kierownicy, który ci lepiej będzie pasował. Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 On ma tam bardzo ładny park krajobrazowy ze trasami mtb. Więc warto rozważyć mtb. Ale za 2k to jest nędza a nie mtb. Na mtb trzeba wydać min. 3k. Jeśli tylko drogi utwardzone to Tiban 520 jest bardzo przyzwoitym rowerem. Odnośnik do komentarza
Meidei Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 załóżmy, że jeszcze można uwzględnić rower mtb, grube opony nie spowodują dużego spadku prędkości ?czy w szosowym bardzo musze uważać na nawierzchnie ? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Prędkości i szerokie opony trochę się wykluczają. Kto chce jeździć szybko, kupuje rower szosowy. Szosa jest do jazdy po dobrych asfaltach. Odnośnik do komentarza
Nath147 Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Możesz wsadzić opony np. 28c powinny lepiej sobie radzić z drobnymi nierównościami, wczoraj na takich jeździli po brukach niektórzy zawodnicy w TdF, tylko trzeba na krawężniki uważać. Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgadza się. Większość po brukach jeździła na 28, część nawet na 30 mm Odnośnik do komentarza