Skocz do zawartości

Jaki rower do 2000 złotych?


Rekomendowane odpowiedzi

Koła różnią się rozmiarem - wielkością. Z tych które podałeś - moim zdaniem najodpowiedniejszy dla twoich wymagań byłby ten Kands Comp ER 29. Przy czy, jeśli masz zamiar jeździć po asfaltach, to hydraulika czy jakiekolwiek tarczówki są kompletnie bez sensu. V-ki dobrej jakości wystarczą aż nadto.

 

Ten aukcja którą podałeś odnośnie tego roweru^^  rozmiar ramy 18. Jako "zielony w temacie" poczytaj ten wpis. https://roweroweporady.pl/jak-dobrac-rozmiar-ramy-rowerowej/

 

 

EDIT zaraz zaraz... "KOŁA 27,5” KANDS MAXX P " i OPONY CST beater 29X2,10

Nie wiem czy to pojedzie XD

Jeśli już to oparłbym się na modelach podanych przez Łukasza https://roweroweporady.pl/jaki-rower-kupic-do-2000-zlotych/ Bo sam nie jestem w stanie polecić konkretnych modeli, jestem raczej typem domowego składacza, także rozeznania w gotowych modelach nie mam zbytnio. Jedynie osprzęt mogę analizować ;)

Odnośnik do komentarza

A czemu nie hydraulik na miasto czy szose? A jaki zwyklak ? Chce cos dobrego a nie krzaka. No wiem ze calami ale co to daje im wieksze tym szybsze czy wyglad tylko

Choć do codziennej jazdy v-ki choćby deore czy deore lx wystarczające zupełnie. Lekkie i dobre.

 

Hydraulika żeby miała sens, to musi być z jakiejś półki, a nie podstawowe modele. Więcej będzie z tym zabawy niż wymiernego efektu, zapowietrzać się będą, a w razie wycieku to zostajesz bez hebla. Jak już musisz mieć tarcze to pomyśl nad mechanikami typu Avid BB5 czy BB7- zdecydowanie bardziej bezawaryjne. A według niektórych lepsze od "pierwszych" (czytaj tanich) hydraulicznych.

 

Wybór należy do ciebie.

Odnośnik do komentarza

A czemu nie hydraulik na miasto czy szose? A jaki zwyklak ? Chce cos dobrego a nie krzaka. No wiem ze calami ale co to daje im wieksze tym szybsze czy wyglad tylko

Tak jak pawel napisał: "V"-ki do miasta będą lepsze: lżejsze, mniej podatne na awarie, potencjalnie tańsze w eksploatacji, dla przeciętnego człowieka nie sprawią problemów w regulacji i wymianie klocków. Mechaniczne tarczowe Avidy BB5 lub 7 to droga impreza, 250-300 zł. "V"-ki od alivio w górę mają już odpowiednią siłę hamowania do jazdy "miejskiej" .

 

Co do kół:

-większe koło lepiej pokonuje przeszkody, jedzie się potencjalnie szybciej

- jednak jest cięższe, droższe, i trudniej je rozpędzić, trzeba większej siły.

-większe koło jest stabilniejsze

- jednak jest też mniej zwrotne.

 

Edit

 

Do Twojego sposobu użytkowania szukałbym roweru crossowego, nie mtb, np. coś takiego:

http://unibike.pl/flashgts.php

Zaleta na tymi mtb: mniejsze opory toczenia przez węższe koła i wygodniejsza bardziej wyprostowana pozycja.

Możesz też szukać trekinga, to prawie to samo co cross , tylko ma już pełen osprzęt w standardzie: błotniki, oświetlenie, bagażnik.

Odnośnik do komentarza

18-20 cali to dla ciebie za dużo. Ja mam 177 cm i jeżdżę na 18" ramie, a i tak rower jest wielki. Dla ciebie w MTB spokojnie 16" treking i cross może być większa nawet 18, ale musisz sobie wyliczyć dokładnie jaka rama jest dla ciebie właściwa np. tu http://www.kross.pl/pl/poradnik/dobor-ramyCo do hamulców v-brake czy hydra, a to już jak stryjenka sobie życzy.

Odnośnik do komentarza

Dziekuje za obszerna odp. No wiec po co sa zakladane w rowerach za 1500zl hydrauliczne skoro zalozenie jest ze sa awaryjne i słabe firmowo.

Zywyklaki..? Chyba tarczowe sa lepsze od Vki wiec do miasta i 15km nad jeziorko beda w sam raz.opony najlepiej jak w 520stce nie za grube nie za chude i aby lekki byl z alu najlepiej.

Chciałeś rad, to dostałeś. Zrobisz i tak jak sam wybierzesz.  I o co Ci chodzi z tymi "zwyklakami" ? Bo nie bardzo rozumiem? A to czy dobre szczękowe się nadają to sam poszukaj: roweru szosowego z górnej półki tak 6k+ i zobacz który ma tarczówki. A szczękowce w szosach są słabsze od swoich odpowiedników "V".

 

 

18-20 cali to dla ciebie za dużo. Ja mam 177 cm i jeżdżę na 18" ramie, a i tak rower jest wielki. Dla ciebie w MTB spokojnie 16" treking i cross może być większa nawet 18, ale musisz sobie wyliczyć dokładnie jaka rama jest dla ciebie właściwa np. tu http://www.kross.pl/pl/poradnik/dobor-ramyCo do hamulców v-brake czy hydra, a to już jak stryjenka sobie życzy.

Jakie MTB? On potrzebuje roweru transportowo-rekreacyjnego. I za takie pieniądze to bym raczej w terenie nie szalał.

Odnośnik do komentarza

Chciałeś rad, to dostałeś. Zrobisz i tak jak sam wybierzesz.  I o co Ci chodzi z tymi "zwyklakami" ? Bo nie bardzo rozumiem? A to czy dobre szczękowe się nadają to sam poszukaj: roweru szosowego z górnej półki tak 6k+ i zobacz który ma tarczówki. A szczękowce w szosach są słabsze od swoich odpowiedników "V".

 

 

Jakie MTB? On potrzebuje roweru transportowo-rekreacyjnego. I za takie pieniądze to bym raczej w terenie nie szalał.

 

No te Kandsy, to takie jakby MTB - w szerokim/najszerszym tego słowa znaczeniu :D 

Odnośnik do komentarza

 Hehe. No tak wyglądają jak MTB, są na osprzęcie MTB, ale do szaleństw to nie bałdzo ;)  . Bardzo możliwe że ten Unibike którego zaproponowałem jest wytrzymalszy :P  , choć to też nie jest szczyt techniki.

No te Kandsy, to takie jakby MTB - w szerokim/najszerszym tego słowa znaczeniu :D

Jednak do tego jak chce użytkować rower, Kandsy się nadadzą, tylko że ja bym szukał wersji z V-kami, ale kolega zrobi jak zechce.

 

 

 

kowiacz0222  te sundile to bym odpuścił. Za takie pieniądze taki osprzęt? Coś jest nie tak, albo chłopaki dorwali kilka kontenerów części za 1/4 ceny.

Oczywiście że taki sundil będzie lepszy od każdego marketowca. Więc też pojeździsz, jednak Kands wygląda na bardziej zrównoważonego.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...