Skocz do zawartości

Szybki rower


Rekomendowane odpowiedzi

Dasz radę za tysiąc spełnić powyższe warunki? Szacun! :) Ja przy 2-3k mam kłopoty, ale powiedzmy, że już coś by się dało wykombinować, w zależności od tego, czy musi to być koniecznie 45km/h lub czy musi być koniecznie las i góry.

Pewnie, że dam! Spartacus mężny gladiator poradzi sobie ze wszystkim i wszystkimi.
Odnośnik do komentarza

Starym rowerem jak jechałem maksymalną prędkością, to czasami nie nadążałem z pedałowaniem. Jak kupiłem nowy, zwykły rower z hipermarketu, to było mniej więcej podobnie, ale jednak trochę lepiej, dlatego tak stwierdziłem.

 

Nie znam się ani na kolarstwie, ani na rowerach, dlatego poczytałem sobie różne poradniki i wyczytałem że są różne rodzaje rowerów np: miejski, mtb, atb itd... Jeden jest tylko do zjazdów, drugi tylko do asfaltu, trzeci tylko do użytku miejskiego i tu się pogubiłem. Jak już pisałem interesuje mnie rower do dalekich podróży, czyli taki którym będę mógł jeździć zarówno po asfalcie jak i po górach, lasach i innych różnych dolinach. Równocześnie chciałbym, aby był bardzo szybki. Nie zależy mi żeby jechać nim 110 km/h, ale chciałbym aby przy maksymalnym pedałowaniu jechał więcej niż 45 km/h

Zależy mi także, aby nie kosztował ,,naście,, tysięcy.

Dziękuje za dotychczasowe odpowiedzi i z góry dziękuję za kolejne.

Zerknij na gravele od Rometa (Aspre lub Boreas1) masz tam oponki 40c z terenowym bieżnikiem więc powinien pojechać po takim terenie po jaki poradzi sobie zwykły cross, na te trasy 400km, będziesz musiał zakupić sobie drugi komplet opon szosowych (25-28c zwijane) by opory toczenia były mniejsze, można pokombinować jeszcze z lemondka.

 

Aspre będzie tani w eksploatacji, możesz niedrogo zmienić korbę na ht2 50/34 z grupy r2000, a na trasy 400km pomyśleć nad kaseta gęściej zestopniowana z szosy.

 

W Boreas1 jest prostszy (droższy) napęd 1x10, przedni blat możesz zmieniać na nieco większy (tu musi odezwać się ktoś kto miał do czynienia z to napędami, nie wiem czy są dostępne zamienniki, sramowe trudno dostępne lub drogie), choć na tym z kadencja 95 powinieneś wykręcić 45km/h.

 

Tylko to mi przychodzi do głowy z pomysłów niedrogich rowerów terenowo-szosowych.

 

Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Jeszcze można polować na używki lub wyprzedaże, ale na 2 tysiące nie ma co liczyć (tak minimum przydałoby się z 3k). Jak masz rozmiar ramy 54 lub 56 będzie łatwiej - co i rusz na takie trafiam. Gorzej z 52 i mniejszymi.

Jakkolwiek kwestia kolarstwa przełajowego to dla mnie dość drażliwy temat i co rowerzysta, to opinia. Jak "góral" wjedzie na takim CX do lasu to powie, że skrajny masochizm, jak na CX wsiądzie szosowiec, powie: och, jakie mięciutkie opony ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...