Skocz do zawartości

Rower do ok. 2500 zł KTM / KROSS


Rekomendowane odpowiedzi

Jak nie muszą, to może warto rozszerzyć krąg znajomości ;) A jaki masz wzrost? Bo od tego zależy, czy 29er, czy lepiej 27,5. I do czego konkretnie ma być to rower - MTB bo chcesz jeździć po lasach, ścigać się czy przemieszczać z punktu A do B, a rower górski jest w tym kraju modny?

Rowery górskie po prostu podobają mi się, nie znam się dlatego pytam, wydaje mi się najbardziej elastyczny tj. mogę pojeździć nim po mieście, ewentualnie za miasto na tripa. Co do wzrostu mam 173cm więc jestem osobą niską. Właśnie nie wiem jakiej ramy szukać, bo widzę, że jest ich sporo... Co do kół to chyba 27,5 ?

Odnośnik do komentarza

Ciekawe to jest bo różnica cenowa katalogowa jest dość niska. 

 

Różnice trochę jest pomiędzy tymi dwoma, choć mają błędy w specyfikacji.

 

Do tego 29" ma 3x10

 

https://www.romet.pl/Rower,MUSTANG_29_1,10,707,710,14527,2017.html

https://www.romet.pl/Rower,MUSTANG_275,10,727,730,14795,2018.html

 

Aż sam teraz trochę żałuję, że nie myślałem wcześniej o Romecie.

Odnośnik do komentarza

Zauważam, że polscy producenci (ale i dystrybutorzy) mają nieznośną tendencję do sadzenia takich kujawiaków na każdym kroku. Albo opis roweru na podstawie tylnej przerzutki, albo wrzucenie jednego wypaśnego elementu i maksymalne oszczędzenie na reszcie. Potem wychodzą takie Mustangi - Acera plus Deore. Albo inne aluminiowe widelce w szosach.

Odnośnik do komentarza

Dodatkowe 3 dostajesz w postaci bonu do zrealizowania w wybranych placówkach :D

:D

 

W przypadku wzrostu do ok 180cm i do 90kg mocno zastanowiłbym się nad crossem, sprzedawcy chcą się ich pozbyć i są chętni (a przynajmniej byli kiedy pół roku temu kupowałem rower) obniżyć ich dość wygórowane ceny. One były często droższe od mtb na tym samym osprzęcie. Jest to rower bardziej uniwersalny. Jednak powyżej 180 cm i powyżej 90kg rekreacyjne górale 29 są imho lepszym wyborem, w końcu opony na cieńsze zawsze można zmienić.