BushiNoRei Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Witam, Szukam używanego roweru trekkingowego lub crossowego do 1000zł. Będzie on używany do podróży z sakwami lub w stylu bikepacking, a także krótszych wypadów rowerowych. Mam małą wiedzę na temat rowerów, dlatego chciałbym zasięgnąć waszej opinii na temat ogłoszeń, które udało mi się znaleźć. Czy któryś z tych egzemplarzy warty jest uwagi, obejrzenia? Dodam, że mój wzrost to 170cm. http://allegro.pl/giant-escape-trekkingowy-shimano-kola-28-i7197508010.html#thumb/8 (dowiedziałem się, że jest to giant escape 2 z 2016r)https://www.olx.pl/oferta/unibike-flash-2016-CID767-IDsBqep.html#bf27ee0f12http://allegro.pl/rower-crosowy-specialized-sirrus-i7212074178.html#thumb/1http://allegro.pl/rower-author-reflex-cross-kola-28-rama-20-i7211298896.html#thumb/10 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 1. Dobra firma, wyposażony na starcie w turystyczną kierownicę i bagażnik, linki chowane w ramie, wygląda na zadbanego - warto 2. nieaktualny, 3. Dobra firma, ciekawy osprzęt ale wygląda na trochę bardziej używanego, lepsza tylna przerzutka - tego bym nie brał 4. Najlepszy napęd, ładny, amortyzator RST ale nie widzę modelu, możliwość zamontowania w przyszłości hamulców tarczowych, ma chyba najszerszą ramę (wejdzie szersza opona w razie potrzeby), linki poprowadzone górą (ma to swoje plusy i minusy) - też warto. Wybór chyba pomiędzy 1 a 4. Osobiście wziąłbym czerwonego, czerwone są najszybsze ;) Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Tylko czy te 20'' to nie za dużo jak na 170cm wzrostu? Już chyba prędzej nr.1 z ramą 18'' Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 @Krzysiek racja. Skupiłem się na modelach, a nie spojrzałem na rozmiar ramy. @BushiNoRei obejrzyj rowery, ale wybierz pasujący wymiarowo. Pamiętaj, że "królowie Allegro" mają trochę przewymiarowane ramy. Odnośnik do komentarza
WitoGda Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Giant dziwnie (jak dla mnie bo ja jeżdżą na MTB) (przypuszczalnie) przerobiona kierownica, rozmiar powinien być ok Specialized - rozmiar powinien pasować gdzieś dziwnie był przechowywany bo wiewióra na nim się zalęgła i trochę skatowany Author - duży ale ładnie spasowany osprzęt z fajną (wg mnie) kasetą o dużym zakresie tylko chyba ma już trochę największą zębatkę zużytą i kółeczka w przerzutce @rowerowy najszybsze to takie które się właścicielowi podobają - mi podszedłby Giant ma potencjał do dopasowania i już taki przygotowany jest po treking Odnośnik do komentarza
BushiNoRei Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Ok, dzięki za odzew! Obejrzę te dwa rowery jak znajdę chwilę czasu. Chociaż nie ukrywam, że trochę się obawiam kupna używki, że trafię na jakiś bubel, bo nie znam się na rowerach. Przeglądałem też nowe rowery i wszyscy polecają lazaro inteagrl/kands maestro. Myślicie, że warto nadwyrężyć budżet, kupić nowy rower i być pewnym, że nie kupię kota w worku? Odnośnik do komentarza
janciowodnik Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Mój zięć (z moja pomocą) ;) - złożył krosa: Rama - od znajomego za flaszkę. Były przy niej: suport, kierownica, stery, manetki, przerzutki, hamulce V-brake, amor (działa). Koła kompletne i korba - nowe - w sklepie internetowym 300 zł, w tym - piasty na maszynach(!), wolnobieg - 40, siodełko - 45, łańcuch - 20, klocki - nie pamiętam. Może tą drogą warto iść, jeśli ekonomia ma dla Ciebie znaczenie? Jeśli nie jeździsz wyczynowo - hamulce tarczowe - moim zdaniem - nie są Ci potrzebne. Wręcz przeciwnie - bardziej kłopotliwe w serwisowaniu. Jeśli zależy Ci na sportowej pozycji - szukaj małej ramy. Zięć ma gdzieś-tak 56 cm przy wzroście 175 cm i mu to nie przeszkadza ;). Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Możesz wziąć używany jeśli jest zadbany. Sprawdzasz luz na piastach, ew. na amortyzatorze, zużycie zębatek (czy nie ma zębów rekina), czy łańcuch nie przeskakuje, czy biegi wchodzą bezproblemowo, czy nie ma żadnych zgrzytów itd. Reszta to tylko mechanika, prosta i w porównaniu do samochodu - jak tania jak barszcz. :D Jak się coś zużyje to wymienisz. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się