lukasz.przechodzen Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Wpis powstał w wyniku problemu z realizacją zamówienia, które złożyłem w jednym z internetowych sklepów rowerowych: https://roweroweporady.pl/czy-rowerowe-sklepy-internetowe-przestana-zaliczac-wpadki/ Odnośnik do komentarza
unavailable Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Tak to mają wszystkie sklepy. Problem jest jednak, jak tak się dzieje przez cały rok, a mnie się już zdarzały przygody i w sierpniu, i w listopadzie. Z kolei tłumaczenia, że to są święta, a to jest szczyt sezonu, a to przygotowanie do sezonu, a to zamknięcie sezonu i wyprzedaże, wydaje mi się lekko przesadzone ;) Odnośnik do komentarza
Morgens Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Miałem podobną sytuację teraz, jak zamawiałem rower, którego ostatecznie nie udało się kupić. Potwierdzałem dwa razy czy jest dostępny, mam maila z potwierdzeniem, dzwoniłem, pytałem, ale jak poszła kasa to nagle okazało się, że będzie za trzy tygodnie prawdopodobnie. Szkoda gadać. Teraz znowu stoję przed wyborem czy Fuji Jari 1.5 czy author Ronin. A już się zdecydowałem o myślałem, że będzie spokój.? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się