Przemek01460 Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Jacku, chodzilo mi o predkosci srednie w zestawie Venge + CL64 vs Tarmac + niski stozek (32mm). I to nie testowane porzadnie, tylko odczucia, ze Venge jest wyraznie szybszy. Jak bede mial dostep do kolek aero to sprobuje wreszcie zrobic sensowny test na stałej mocy. 1.5wata to calkiem, calkiem, tu kilka, tam kilka i znikasz pod górę kolegom. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 @Przemek01460 Temat Venge nam trochę powraca bo mój młody potrzebuje ramę aero do czasówek a na razie ze względu na przepisy nie może startować na rowerze czasowym. Więc wcale niewykluczone że pojedzie na tym opisywanym Venge ViAS, który kolega będzie sprzedawał. Właśnie ze względu na beznadziejne hamulce i problemy z mostkiem i serwisowanie tego roweru. Jego syn przesiada się na Madone. Natomiast mam potwierdzenie że moje odczucia mnie nie myliły. Po latach Cavendish się wypowiedział że były to najbardziej beznadziejne hamulce z jakimi kiedykolwiek miał do czynienia i nigdy by na tym rowerze nie podjął się jazdy po górach czy podczas deszczu. Konstrukcja ramy i jej niekomfortowość, kiepskie przyspieszenie i zwrotność została z perspektywy czasu również zjechana z góry na dół.https://cyclingtips.com/2018/07/2019-specialized-venge-first-ride-review/ Sagan w swojej książce tez napisał że Venge to rower wyłącznie na krótkie etapy zakończone sprintem po płaskim. A ogólnie to się nie bardzo poza tym do czegoś nadaje. Tarmac rules ? Odnośnik do komentarza
nctrns Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Ciekawe jak nowe venge ma się do tego wszystkiego. Tapatalk'd Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Opinie są bardzo pozytywne. Zresztą masz to w podlinkowanym artykule. Natomiast nowe rowery typu race, nie odbiegają wiele od rowerów typu aero. Są natomiast trochę lżejsze, żwawsze i łatwiej je serwisować. Natomiast różnica między rowerem aero a nie aero jest tym większa im większa prędkość. W jednym z testów na torze, w 10-minutowej czasówce jechanej z mocą 300 wat, rower aero był szybszy od roweru race o 2,6 km/h. Jest to dramatyczna różnica. Dlatego rozpoczęliśmy poszukiwania ramy aero. Dla przykładu w czasówce juniorów młodszych na Pucharze Polski, w sobotę, na 10km, pierwsze cztery miejsca zajęli zawodnicy Copernicusa CCC, na ramach Trek Madone. Mój młody był siódmy ze stratą 28 sekund. Prędkość zwycięzcy wynosiła 44,88m czas 13:23. Prędkość mojego młodego 43,32, czas 13:51. Do drugiego stracił 25 sekund, do trzeciego 21 sekund. Młody jechał na standardowej ramie Tarmac SL4, bez kierownicy aero i w trochę gorszym kasku. Reszta podobna. Więc przesadzając go na sprzęt aero mamy szanse walczyć o medal Mistrzostw Polski. Odnośnik do komentarza
alanmacan91 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Kupiłe w tym tygodniu,bardzo wygode,polecam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się