Skocz do zawartości

Rower szosowy za 3500 - 3800 zł.


Rekomendowane odpowiedzi

  Witam użytkowników.

 

Przymierzam się do zakupu pierwszego roweru szosowego w moim życiu. Cena od 3500 do 3800 złotych, w ostateczności te dwie stówki mógłbym jeszcze dołożyć ;). Czy moglibyście mi doradzić jaki rower kupić?

Moje typy to Trek 1.2 oraz Specialized Allez Sport, ale słyszałem, że rodzimy Romet Huragan 4 to całkiem ciekawy wybór i jest w przystępnej cenie. Co o nich sądzicie? Może wy macie jakieś dobre, sprawdzone modele, które możecie polecić. Wybór w tym przedziale cenowym jest obszerny (ok. 20 modeli) i zupełnie nie wiem, który jest godny uwagi, a którego omijać szerokim łukiem. Jestem totalnym amatorem, jeżeli chodzi o rowery szosowe. Z góry dziękuję za pomoc!

  

  Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza

Mój brat ma od niedawna Tribana 540. Rower ten wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Jego rama jest mądrze zaprojektowana, ma wygodną geometrię (tzw. endurance), umożliwia założenie szerokich jak na szosówkę opon (32-622) jak również błotników oraz bagażnika. Czyni to z Tribana bardzo uniwersalną maszynę, którą można dostosować do swoich potrzeb. Do tego dostajemy niezwykle trwałe koła Mavic Aksium i znakomity osprzęt Shimano 105. 

 

Zatem jeśli chcesz mieć trwałą szosówkę o wygodnej geometrii to polecam Tribana 540. Romet Huragan 4 to również bardzo dobry wybór, przy czym jego geometria jest wyścigowa. Oba modele kosztują katalogowo w okolicach 3300zł.

 

Powyżej ceny 3300zł gdzieś do 4300-4500zł jest "dziura", tzn. ciężko dostać coś wyraźnie lepszego od w/w rowerów. Natomiast od 4500zł pojawiają się okazje na rowery karbonowe i te już warto rozważyć :)

 

Edit.

Trek i Specialized to oczywiście wspaniałe marki, ale moim zdaniem modeli 1.2 i Allez Sport nie warto brać pod uwagę, są za drogie w stosunku do tego co oferują.

Odnośnik do komentarza