jajacek Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Alternatywa dla Unibike Zethos: https://www.bike-discount.de/en/buy/radon-scart-7.0-men-465055 Odnośnik do komentarza
Janao Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 No ale pisze w warunkach gwarancji, ze rower kupiony droga wysylkowa w czesciach, bez przeglądu 0 nie ma gwarancji, chyba ze bla bla bla.. zas na stronie, ktorą Ci wysłałem pisze to co wyżej, czyli: Ze względu na wysokie standardy jakościowe, wymogi producenta i warunki gwarancji, rowery UNIBIKE sprzedajemy kompletnie zmontowane do jazdy, wyregulowane, z przeglądem "0", wypełnioną książką gwarancyjną. Dla mnie sprawa wygkąda tak że wysyłają rower poskładany (pewnie bedzie obrocona kierownica i zdjete koła, zeby zmiesciło sie do pudełka) i będziesz miał normalnie gwaeancje. Jeszcze proponuje jutro przedzwonic do tego sklepu i dopytać. Jajacek, oczywiście ze lepiej wspomagac sklep stacjonarny i ja tak zrobiłem kupując buty szosowe, ktore u nich były o 40zl drozsze niz w internecie, ake zaś jak Mojej żonie zamawialiśmy trekkinga to zapłaciliśmy 1000zl a sklepie u nas był za 1500zl, wiec logiczne ze nie kupie za tyle. Oczywiście warto zapytać sie w warszawskich sklepach o cene, ale jak tu mamy za 2930zl, a w stacjonarnym bedzie najtaniej za 3300zl np. To Moim zdaniem jednak lepiej zamowic i za te ponad 350zl kupic bagaznik, sakwy i oswietlenie. A i jeszcze możesz bezpłatnie zarejestrowac rower w celu uzyskanie dodatkowe gwarancji łacznie na 5lat na ramę. Na stronie unibike, z tym że godzisz się na wysyłanie śmieci na adres E-mail Odnośnik do komentarza
Mikael Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Janao, no właśnie nie. Tam masz lub więc 1. rower sprzedawany bezwzględu na sposób sprzedaży czyt. stacjonarnie lub wysyłkowo, który jest niezmontowany, niewyregulowany, w stanie niekompletnym nie ma gwarancji. 2. rower sprzedany wysyłkowo (nie ma nic o jego stanie więc niezależnie od niego) nie ma gwarancji. Do tego jeszcze dochodzi gwarancja którą możesz "zrealizować" w miejscu zakupu lub w innym punkcie po wcześniejszym przeglądzie za10% wartości roweru. To jest moja interpretacja, jutro zadzwonię i dam znać w komentarzu. Pewnie w następnym tygodniu ruszę się po sklepach stacjonarnych i zacznę negocjować. Chciałbym Wam raz jeszcze podziękować za pomoc. Zdam relację po mam nadzieję udanym kupnie, a w razie czego będę dalej pytał. Odnośnik do komentarza
Janao Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 heheh posłuchaj.. Ty kupujesz rower z sklepu stacjonarnego np. w parzymiechach dolnych, wysyłkowo. Oni w tych parzymiechach robią przegląd 0 i wpisują w ksiazke gwarancyjna date zakupu i przeglad. Idąc Twoim tokiem rozumowania koles, ktory odbierze rower na miejscu ma gwarancje, a jak go wyślą Tobie to Ty nie masz gwarancji. Kiedyś jak kupowaliśmy rower dla Mojej to jeden sprzedawca, ktory mial najnizszą cenę, poinformował mnie że rower jest bez przeglądu 0. jak chce przegląd 0 czyli gwarancję to muszę dopłacic chyba 100zl wtedy, lub zrobic przeglad 0 w Mojej okolicy odpłatnie. Tu masz przeglad 0 i jak Ci np rama pęknie to wysyłasz im rower i oni Ci to muszą naprawic. Oczywiscie zapytaj się jeszcze dla swojego spokoju. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Życzę powodzenia z realizacją takiej gwarancji lub rękojmii w przymiechach dolnych. Z moim doświadczeń chytry dwa razy płaci. Lepiej się zaprzyjaźnić z jakimś LBS który jest elastyczny cenowo i u nich kupić. Ja w swoim zaprzyjaźnionym sklepie Specialized mam takie ceny jakich nie ma nigdzie w necie. Ale to wymagało wielu wizyt i zakumplowania się z obsługą. Ale było warto bo mamy wspólne tematy, ja im przyprowadzam klientom a oni mi się odwdzięczają super cenami. Odnośnik do komentarza
Janao Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Piotrek z forum dzwonił do tego sklepu i sprzedawca twierdzi, że jest gwarancja. Ja od siebie dodam, że Moj kumpel kupował eurobike przez internet i pękła mu rama. Wysłał rower i wymienili mu ramę na nową. (on ma 199cm i ok. 125kg wagi ; )) Odnośnik do komentarza
Lukas Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Firma Unibike nie prowadzi sprzedaży rowerów przez internet- polityka firmy jest taka, że aby gwarancja była ważna rower musi być złożony i przygotowany do jazdy co jest potwierdzone wpisem w książce gwarancyjnej, Jeżeli sklep dealerski zdecyduje się sprzedać taki rower przez internet, nie powinien przystawiać pieczątki w książce gwarancyjnej ponieważ rower będzie miał odkręcone koło, kierownice, pedały itd. Można teoretycznie wysłać złożony w całości i przygotowany do jazdy, ale w praktyce nikt tego nie robi bo koszty są wysokie i nie jest to dla nikogo opłacalne. Tak to powinno wyglądać, ale rzeczywistość bywa różna- jeżeli sprzedawca mówi , że rower ma gwarancję to widocznie zdecydował się na wysyłkę roweru z jednoczesnym podbiciem gwarancji. Gorzej jak ci się coś popsuje lub rozreguluje- będziesz wysyłał rower do dealera? Po 100, 200 km rower powinno się też oddać na krótki serwis kontrolny ( zazwyczaj wliczony w cenę). Sam rower jest bardzo fajny i porządnie zestawiony- cena też jest ok. Do twoich preferencji wymieniłbym tylko opony na semi-slicki, Kiedyś szukałem i kupiłem Unibike - nie jeździłem nim zbyt długo bo rama była o rozmiar za duża ( kupiona bez przymiarki), ale sam rower polecam w 100%. Jeżeli natomiast miałbym kupić rower przez internet to zamiast kombinacji kupiłbym proponowanego powyżej Radona. Odnośnik do komentarza
Lukas Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Aha jeżeli zdecydujesz się na zakup stacjonarny to mogę ci przekazać kontakt do sklepu pod Warszawą prowadzący sprzedaż rowerów Unibike, gdzie ja dogadałem się na zakup po cenie z internetu. Odnośnik do komentarza
grzegorz75jan Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Z tą Unibajkową polityką więcej szumu niż korzyści. Strata dla firmy Unibike. Kto nie wie o co lata i nie jest "napalony" na Unibike to bierze inny rower. Dobrze, że istnieje "podziemie" Firma powinna im jeszcze podziękować. EDIT: Już to widzę jak serwisy się przykładają na 120% do przeglądu zerowego i zawsze i wszędzie używają kluczy dynamometrycznych z książkowymi ustawieniami i całą ta "profesjonalną otoczką zwłaszcza w sezonie letnim ;) Odnośnik do komentarza
Janao Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Wszystko zależy, kto gdzie mieszka i jakie ma podejscie do sprawy. Przykładowo gdybym ja kupił rower i odebrał go osobiscie w Katowicach (ok 25km od Mojej lokalizacji) to nie jechałbym z rowerem do nich jak by mi biegi zle wchodziły, bo sam bym sobie to ustawił. Jakoś nie słyszałem wsrod znajomych, że rozleciała sie komuś klamkomanetka, czy przerzutka, ale oczywiście wszystko się może zdarzyć. Najbardziej trzeba się bać uszkodzeń serca roweru, czyli ramy, bo nikt nie chce miec pospawanej ramy u Janusza w garazu. Z tym nie ma problemu, jesli kupujemy rower (nawet unibike) na wysyłkę. W sytuacji jak ktos ma zamiar jezdzic z rowerem do serwisu żeby wyregulować przerzutkę, czy odpowietrzyc hamulce, to rzeczywiscie realizacja gwarancji wiąże sie z wysyłką, co kosztuje ok 20..30 zl jeżeli rower jest spakowany w kartonie, ktory nie przekracza ograniczeń gabarytowych. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się