Skocz do zawartości

Mikael

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Mikael

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Janao, no właśnie nie. Tam masz lub więc 1. rower sprzedawany bezwzględu na sposób sprzedaży czyt. stacjonarnie lub wysyłkowo, który jest niezmontowany, niewyregulowany, w stanie niekompletnym nie ma gwarancji. 2. rower sprzedany wysyłkowo (nie ma nic o jego stanie więc niezależnie od niego) nie ma gwarancji. Do tego jeszcze dochodzi gwarancja którą możesz "zrealizować" w miejscu zakupu lub w innym punkcie po wcześniejszym przeglądzie za10% wartości roweru. To jest moja interpretacja, jutro zadzwonię i dam znać w komentarzu. Pewnie w następnym tygodniu ruszę się po sklepach stacjonarnych i zacznę negocjować. Chciałbym Wam raz jeszcze podziękować za pomoc. Zdam relację po mam nadzieję udanym kupnie, a w razie czego będę dalej pytał.
  2. Czytając kartę gwarancyjną to tak kolorowo nie jest. Jest zapis, że kupując drogą wysyłkową gwarancja nie obowiązuje chyba że dokona się płatnego przeglądu za 10% kwoty kupna roweru. Muszę w Warszawie poszukać,
  3. Dzięki wielkie Panowie. W takim razie kupię pewnie Unibike Zethos GTS. Czy jestem w stanie w cenie Zethosa czyli coś 3000 dostać coś lepszego lub coś porównywalnego ale taniej? Na co powinienem zwrócić uwagę podczas użytkowania i konserwacji tego unibike'a? Rozumiem, że przy kupnie drogo wysyłkową muszę po otrzymaniu roweru udać się na dodatkowy przegląd? Wielkie dzięki.
  4. Janao i jajacek dzięki za zainteresowanie Janao Przeczytałem wątek podany przez @jajacek i tam zasugerowałeś kupienie bazy oraz zmiany całego osprzętu co wychodzi dosyć tanio. O ile dobrze się wczytałem. I czy to się różni od takiego Unibike Zethos, i tu deore i tu. Co do kwestii na czym mi zależy na rowerze to nie wiem. Dlatego przyszedł pomysł kupienia roweru bez żadnych bajerów tylko z porządnym osprzętem i późniejszym dofinansowaniem. Uniwersalne opony mi wystarczą. Co do tarczówek to tak jak z amortyzatorami, jeśli w podanej cenie nie będę miał sprzętu który będzie dobrze działał to mogą być v-brake, tym bardziej że rower ma być rekreacyjny z naciskiem na dojazd do pracy. jajacek Dzięki za link, czytałem go wcześniej i jest to jeden z powodów dla których na start chcę zrezygnować z amortyzatora. Chyba źle opisałem zastosowanie do którego chcę rower. Jeśli chodzi o Kampinos to raczej chodziło mi o weekendowy wypad z rowerem, ale na piknik. Czyli sakwa, koc, hamak itp. Taki rowerowy spacer. To samo jura tylko że chodziło mi o zwiedzenie na przykład zamków na jurze w jeden urlop z namiotem. Ok, czyli rozumiem że pomysł kupienia podstawowego roweru i zmiany wyposażenia ma sens? W takim wypadku należy celować w deore? jajacek Polecasz może jakiś serwis/sklep w Warszawie Dzięki wielkie.
  5. I tutaj się waham czy cross czy trekking. Czym więcej czytam to zastanawiam się czy nie lepiej kupić rower typu "baza" czyli sprzęt bez dodatków nawet bez przedniego amortyzatora (czytałem że w tym przedziale cenowym nie zachwycają) z porządnymi przerzutkami itp, a w miarę "jedzenia" uzupełniać rower o bagażnik, amortyzator, może inne opony na te wycieczki (o ile ktoś tak robi i ma to sens). Nie ukrywam, że w tym temacie jestem laikiem, a aktualnie najczęściej rower będzie używany do dojazdu do pracy po asfalcie/ ubitej drodze rowerowej. Co do shimano to jakie są różnice pomiędzy wymienionymi grupami i zakładając że skończy się tylko na dojeździe do pracy czyli jakieś 5400km/rocznie (9*20*30km) w jakiej klasy sprzęt powinienem celować. Jak pisałem walory estetyczne są na końcu. Co do budżetu to załóżmy na chwilę obecną że jest to całość. Jeśli chodzi o aktualne potrzeby to rower + oświetlenie + bagażnik + sakwa + u-lock. Dzięki
  6. Cześć. Szukam roweru do codziennej jazdy do pracy ok 15 km w jedną stronę, weekendowych wypadów do Kampinosu czy dłuższych wypadów z namiotem na jure itp. Jeśli chodzi o jakiekolwiek preferencję to brak. Patrzyłem na różne modele od 2500 do 3500 ale zazwyczaj wyposażenie takiego roweru składa się z części z różnych półek i nie jestem w stanie sam określić czy dana konfiguracja jest korzystna w takiej cenie. Jeśli chodzi o mnie to ~175, 82 w kroku i około 80kg. Jak do tej pory to patrzyłem na rowery trekkingowe wymienione z zestawień na blogu, ale nie wiem jaki rower jest optymalny do w/w zastosowań oraz posiadający przyzwoity stosunek jakość/cena. Dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...