Skocz do zawartości

Pierwsze 100 km z południa Warszawy


Rekomendowane odpowiedzi

Jak może być pętla to coś takiego polecam, tylko musisz skorygować miejsce startu/mety.

Taki był plan - na podstawie trasy Janka z bikeshow

https://mapy.com/pl/turisticka?planovani-trasy&dim=67fb8a4578dd6be47a1cbd82&x=21.2507075&y=52.1832036&z=11

 

a tak pojechałem - wracając nocą ominąłem piachy w MPK

polecam burgera w Sulejówku

https://www.komoot.com/pl-pl/tour/2160108162#previewMap

Odnośnik do komentarza
W dniu 14.08.2025 o 10:48, gosc napisał(a):

"Uwielbiam" takie strony. "Załóż konto, aby zobaczyć szczegóły trasy". Plus, że chociaż mapkę pokazują. 😉

Autor wątku podziękował, będzie zainteresowany to się przekopie przez zakładanie konta. @gosc, zrób stronę z mapami, gdzie każdy będzie mógł wrzucić trasy i zdjęcia. Miej misję i pracuj za darmo, utrzymaj serwery i obsługę 😉

Odnośnik do komentarza
W dniu 15.08.2025 o 12:29, Pepe75 napisał(a):

@gosc, zrób stronę z mapami, gdzie każdy będzie mógł wrzucić trasy i zdjęcia. Miej misję i pracuj za darmo, utrzymaj serwery i obsługę 😉

Tu nie chodzi o prowadzenie strony, tylko o dostępność informacji. Tak jak np. w tym Spotify'u. Też trzeba mieć konto, żeby posłuchać. Żeby było rowerowo, to Endomodo tez sp....li. Do któregoś momentu można było sobie "bez niczego" "zapisywać" trasy lokalnie w aplikacji, aż jakiś geniusz wpadł na pomysł, że musi być konto, żeby to robić.

Odnośnik do komentarza

Ale te informacje, które chcesz dostać gdzieś są przechowywane. Zdjęcia też. Miejsce na serwerze, mapy i aplikacja - to wszystko kosztuje. Na początku działalności, żeby zbudować bazę użytkowników może wszystko było za free - tego nie wiem.

W Komoot po założeniu konta możesz zapisywać swoje aktywności, wrzucać zdjęcia, podglądać trasy innych osób za darmo. Jeżeli chcesz pobierać trasy innych to musisz mieć płatne konto - na czymś muszą zarabiać. Podobnie jest na Stravie i na RideWithGps.

Poczytaj historię Komoota, niestety został sprzedany przez założycieli jakiemuś funduszowi. Przed sprzedażą prawdopodobnie mieli 260 pracowników. Miałem przez rok abonament.

Odnośnik do komentarza

Cokolwiek co regularnie przecina lub biegnie w okolicy linii kolejowych żebyś mógł w każdej chwili odpuścić, wskoczyć w pociąg i wrócić.

Jak MTB, to generalnie masz leśną obwodnicę W-wy. Trójkąt Tarczyn - Zalesie - G.K. masz pełen lasów i fajnych dróg, potem przeskakujesz mostem na DK50 na prawy brzeg i wpadasz w niekończące się lasy i piachy MPK. Kawałek wałem wiślanym na północ od DK50 podlecisz i uciekasz przez farmy na czerwoną drogę, w okolice Dąbrowieckiej Góry, a dalej +- różnymi przebiegami czerwonego (nie zacierają starych oznaczeń, a kilka razy zmieniał przebieg) sobie lecisz na północ do woli. Koło Europejskiego Centrum Zdrowia masz fajne wydmy z krótkimi singlami w dół, potem Świder i Mienia, dalej nieznakowana ścieżka z Góry Sobotów, singiel po skarpie koło Góraszki, fajne szutrówki za poligonem czołgowym w Wesołej itd.

Z dojazdem z Ursynowa do Zalesia, fragment +- Krwawej od Zalesia do NDM wyszedł mi prawie 160km jak kiedyś na 2 raty robiłem pełne kółko - zatem swobodnie jest w czym tam przebierać by setkę sobie jakoś ułożyć 😉

Skarżysko - Radom - Warka jest pełen nowych asfaltów o minimalnym ruchu, ale to raczej nie na MTB pomysł.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...