z3t4n Opublikowano 21 Lipca Udostępnij Opublikowano 21 Lipca Witam wszystkich rowerowiczów serdecznie, Chcę zakupić rower do 2500-3000 pln, myślałem nad marką Kross. Rower typowo do jazdy asfaltowej (dojazd do pracy) Trochę o mnie: 180cm wysokości, 140kg wagi. 51 cm pomiar podudzia. Jestem kompletnym laikiem dlatego prosiłbym o dobór najlepszego sprzętu w tych pieniądzach i na co mam zwrócić w szczególności uwagę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 22 Lipca Udostępnij Opublikowano 22 Lipca Ja bym szedł w lazaro aero v3. Albo Indianę /Storm x7 lub expl 540. Jakikolwiek amortyzator sprężynowy pod twoją wagą będzie dobijał, potrzebujesz albo brak amortyzatora - np. Lazaro, albo powietrzny - np. W Stormie lub w expl. Kross chyba nie ma w ofercie rowerów typu fitness a powietrzne amortyzatory zaczynają się u nich od około 4k pln. Odnośnik do komentarza
z3t4n Opublikowano 22 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca @Oskarr Dziękuję za szybką odpowiedź i sprostowanie dotyczące Kross - jeśli chodzi o EXPL 540, ten mi się spodobał najbardziej czy on jest tylko w ofercie Decathlon? Słyszałem od znajomych aby trzymać się z dala tego sklepu, mógłbyś coś więcej uchylić? Odnośnik do komentarza