Skocz do zawartości

Serwis - Informacje od osób oddających rowery do naprawy


Frodi

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano.

Planuję w niedalekiej przyszłości wystartować z serwisem rowerowym w Poznaniu.

W związku z tym gorąca prośba o 3 informacje o serwisie rowerowym z którego korzystasz/korzystałeś/korzystałaś:

1. Jedna rzecz którą lubisz.

2. Jedna rzecz która Cię wkurza.

3. Jedna rzecz której brakuje.

Z góry dzięki za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza

Ad. 1.  Lubię: dotrzymanie terminu wykonania usługi.
Ad. 2. Wkurza: Odmowa wykonania prostej usługi typu umycie roweru, nasmarowanie napędu, wymiana dętki lub oferowanie takiej roboty, ale w terminie bardzo odległym.  
Ad. 3. Brakuje: oferty na odbiór roweru z domu i dostawę po naprawie. Oczywiście za stosownym dodatkowym wynagrodzeniem.

Odnośnik do komentarza

Naprawa drukarek u klienta jest już powszechna, przynajmniej w Warszawie. Skorzystałem. Facet wymienił rolki, toner, wyczyścił, sprawdził i nawet tanio było. Więc pewnie doczekamy się podobnej obsługi rowerów. Osobiście bardzo chciałbym. Po prostu nie chce mi się pakować roweru do auta, odkręcać koło i robić takie dwie wycieczki gdzieś daleko (oddanie, odbiór). Nie zawsze pogoda pozwala na jazdę rowerem do serwisu i powrót komunikacją miejską. Czas też ma znaczenie dla ludzi zapracowanych.
Na razie pewnie serwisy mają zbyt dużo roboty i nie zmieniają stylu pracy. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...