Skocz do zawartości

Dylemat kołowy


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. 

Posiadam dwa komplety kół alu do szosy:

1. Obrecz dt r511 piasty dt swiss 350 rachet 18 szprychy cx ray zaplot 24/28 (chyba), waga-1750g około

+10 za wyglad minimalny stożek jakos juz wyglada.

2. Obrecz dt 460 piasty jakies team Force Road https://forcebike.pl/produkt/piasta-tylna-force-team-road-disc-sp-cl-24h-czarna/ , szprychy sapim race zaplot 20/24 waga- 1480g około

+10 dla dzwieku piasty fajowo tyrka :) 

Ktos moze sie wypowiedziec jaki komplet wybrac do jazdy po terenie umiarkowanym na 100km przypada okolo 1000-1200 przewyrzesznia. Moja waga okolo 78kg.

 

Odnośnik do komentarza

O piastach Force nigdy nie słyszałem. DT 350 mamy w niemal co drugim kole. Piasty totalnie bezproblemowe. 1000 przewyższenia to nie żadne góry tylko hopki. Te 270 gramów do rekreacji plus to żadna różnica. 28/28 mniej wycieniowane więc koło mocniejsze. Teraz kupowałem koła pod MTB. Miałem do wyboru wycieniowane 1500 albo pancerne 1800. Wziąłem pancerne. Tyrkanie da się wyregulować odpowiednią ilościa smaru. Też lubię ten dźwięk :)

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, jajacek napisał(a):

O piastach Force nigdy nie słyszałem. DT 350 mamy w niemal co drugim kole. Piasty totalnie bezproblemowe. 1000 przewyższenia to nie żadne góry tylko hopki. Te 270 gramów do rekreacji plus to żadna różnica. 28/28 mniej wycieniowane więc koło mocniejsze. Teraz kupowałem koła pod MTB. Miałem do wyboru wycieniowane 1500 albo pancerne 1800. Wziąłem pancerne. Tyrkanie da się wyregulować odpowiednią ilościa smaru. Też lubię ten dźwięk :)

Jakie kupiłeś ? Bo Newmeny są jak Yeti ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...