Bornbusy Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Czesc, czy warto kupić ten rower do ściągania się w maratonach MTB? https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-gorskie/cross-country-bikes/exceed/exceed-cf/exceed-cf-7/3128.html Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Dostałeś dobrą promo cenę ? Odnośnik do komentarza
Bornbusy Opublikowano 24 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Nie. Taka jak na stronie Teraz, ram napisał(a): Dostałeś dobrą promo cenę ? Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Jeśli masz cierpliwość i dostępność, to zobacz również CUBE Elite C:62 ONE. Cena identyczna do 1 ojro, waga niższa (9,8kg) , widelec RockShox SID Select lepszy od SID SL select jak w canyonnie, grupa napędowa również oczko wyżej, bo GX Eagle, X1 (w canyonnie tylko "zwykłe" GX Eagle ? ). I tu uwaga: Cube jest na dobrych skądinąd kołach ale ... aluminiowych. Canyon ma kompozytowe a pomimo tego waga jest wyższa od cube. Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Waga canyona 10.500 kg. Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Przed decyzją poczytaj o powłokach na ramach canyona (lakier). Odnośnik do komentarza
Bornbusy Opublikowano 24 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Teraz, ram napisał(a): Przed decyzją poczytaj o powłokach na ramach canyona (lakier). Czytalem, ze ramy pekaja ? Dlatego zastanawiam sie tez nad XC900. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Technicznie jest to bardzo dobra konfiguracja jak za tę cenę: - karbonowa rama - wyścigowy amor - karbonowe, wyścigowe koła - przyzwoity ale niewyścigowy napęd - trochę lepsze spowalniacze zamiast hamulców - bardzo przeciętna waga jak na rower wyścigowy No i trzeba mieć na uwadze że te ramy bywa że pękną i są kłopoty z lakierem. Jak pęknie to można nową ramę opieprzyć, kupić lepszą i zrobić przekładkę. Ale ten rower ma ręce i nogi. No i koła karbonowe raczej prędzej czy później pękną więc jak takie kupujemy warto mieć gwarancję crash protection na nie. Nie wiem jacy są teraz konkurenci tego roweru oprócz XC900 z Decathlonu. Cube na rok 2022 miał model Reaction Race C:62 który był lepiej skonfigurowany ale na kołach alu. Ten Cube co kolega @ram napisał też warto obejrzeć Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 2 godziny temu, Bornbusy napisał(a): Czytalem, ze ramy pekaja ? Dlatego zastanawiam sie tez nad XC900. Tylko czekałem na temat RR XC900. To jest najlepszy wybór i najlepsza ochrona gwarancyjna. Jeśli nie jeżdzisz zawodowo, kontraktowo, rower za 40 tys. nie jest Ci przecież potrzebny. Odnośnik do komentarza
mike21 Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Tylko 6 lat GW canyon daje na ramę. Rzekomo prześwietlają u siebie każdą sztukę jaka do nich trafia (produkcja w chinach w firmie trzeciej). Gadałem z ludkami związanymi z tą firma - prawie wsztstko co trafia do nich na reklamacje ma ewidentne ślady uszkodzenia spowodowanego czynnikami zewnetrznymi. Nie mniej w wielu kontrowersyjnych przypadkach dają nową ramę. IMHO jak wchodzili na rynek i mieli wtedy naprawdę atrakcyjne ceny to taka GW była do przełknięcia. W dzisiejszych czasach już tak kolorowo nie jest. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 @mike21 Co tam mówi serwis to jedno. Ale mam przypadki wśród znajomych. Jeden jechał po prostej drodze na Endurace i jak najechał na studzienkę to mu pękły tylne widełki. Słyszałeś o czymś takim u innego producenta? Bo ja nie. Drugi koleś odsyłał Aeroroada w zeszłym roku 7 raz na gwarancji. Totalne wady konstrukcyjne sztycy podsiosłowej i kierownicy plus problemy z lakierem. Trzeci kumpel dwa Canyony Spectrale pęknięte. Ewidentne pęknięcia zmęczeniowe. Nie ściga się. Jeździ natomiast dość agresywnie po trasach enduro, jest lekki z 75 kg. Jeden koleś pęknięty Exceed w czasie wyścigu na jakieś hopie. 8 miesięcy czekania na ramę. Pewnie jakbym popytał było więcej tych przypadków. Większość Canyon wymienił. Ale powiedziałbym na podstawie tych kumpli że jest po pierwsze problem z kontrolą jakości a dwa że wypuszczają niedopracowane produkty w krótkim cyklu produkcyjnym i przerzucają testowanie na klienta końcowego. To nie są dobre praktyki moim zdaniem. Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Jak mówi klasyk : wiedza przysparza cierpienie. Odnośnik do komentarza
Hunter82pl Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Niestety tak jest.Im człowiek mniej wie tym jest szczęśliwszy Jak mówi klasyk : wiedza przysparza cierpienie. Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 Dobry tekst :) Odnośnik do komentarza
mike21 Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 @jajacek żartujesz? Każda marka na przestrzeni ostatnich 10 lat zaliczyła mega wtopę na grubej imprezie, że gdyby nie ich wielkość (zasobność portfela) by nie istaniała. Pierwszy z brzegu przykład: https://www.cyclingweekly.com/news/racing/specialized-takes-blame-catastrophic-component-failure-caused-niki-terpstras-paris-roubaix-crash-325298 A z cywilnych... mamy co chwilę akcję przywoławczą na wymianę (ostatnio widelce i kierownice w rowerach jednej z 3 najbardziej rozpoznawalnych marek). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się