Skocz do zawartości

Dwie różne konfiguracje Fulla, Trail i XC.


damianKr

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki uprzejmości @Cajtek78 udało się załatwić mostek i kierownicę ze Sparka RC :). Pozycja poszła w dół i wrażenia z jazdy o wiele lepsze. Lepiej się pedałuje i manewruje, ale najbardziej widać różnicę na podjazdach, gdzie nie ma już tak dużego problemu żeby utrzymać przednie koło przy ziemi.

W celach testowych zmieniłem również kąt główki ramy z 65.8 na 67.2 i wrażenia raczej negatywne. Nie ma jakiejś dużej różnicy w efektywności pedałowania, lub przy manewrowaniu. Za to na zjazdach czuć różnicę na gorsze, no chyba że zbytnio się przyzwyczaiłem to poprzedniego setupu i teraz wydaje mi się jakby koło miało zawinąć się pod ramę. Gorzej również pokonuje się przeszkody. Kolejna wada to że przód idzie do góry. W Sparku RC może tego tak nie czuć bo tam jest 120mm skoku a nie 130mm.

W następnej kolejności jak pojawi się wolny budżet to zapewne wlecą jakieś lekkie koła aluminiowe. Myślę nad kołami all mountain od DT SWISS XM 1700 SPLINE. Tylko, że waga to ponad 1800G tak więc nie wiele więcej niż moje obecne. Więc zastanawiam się czy warto wymieniać koła na niewiele lżejsze.

Nadal też zastanawiam się nad jakimiś szybszymi oponami jak Recon Max Race. Tylko nie wiem na ile się pogorszy przyczepność. chyba na takie warunki jak Lasek Wolski lepiej mieć jakiś trailowy bieżnik.

IMG_1424.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...