Skocz do zawartości

Gravel z napędem 1x11 za ~8 tyś. zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Planuję zakup nowego roweru typu gravel i proszę o pomoc. Obawiam się, że z powodu tego że jestem totalnie nowy w temacie rowerowym popełnię błąd albo nie wezmę pod uwagę wszystkich opcji.

Na chwilę obecną wytypowałem 3 rowery, które mają oczekiwany przeze mnie napęd z jednym blatem:

  • Rondo Ruut AL1
  • NS Bike Rag+ 1
  • Romet Boreas 2

Romet wydaje się być najtańszy z tych wszystkich (7k w Decathlonie na promocji) i ma podobną konfigurację. Z wyglądu chyba najbardziej podoba mi się Rondo.

Mam 187cm wzrostu i z graveli jeździłem póki co na:

  • Rondo w rozmiarze L i XL, XL był lepiej dopasowany
  • NS Bike RAG+1 w rozmiarze XL, był zdecydowanie za długi, daleko miałem do sterów
  • Triban GRVL w rozmiarze L, jazda wynajęty z Decathlona na test czy baranek mi odpowiada, ten niestety miał za mało miejsca na łapę ale inne były już ok (np. w Rondo)

Prosiłbym o rady która z tych opcji jest waszym zdaniem najlepsza. A może zupełnie coś innego czego nie udało mi się znaleźć?

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, diff napisał(a):

Witam,

Planuję zakup nowego roweru typu gravel i proszę o pomoc. Obawiam się, że z powodu tego że jestem totalnie nowy w temacie rowerowym popełnię błąd albo nie wezmę pod uwagę wszystkich opcji.

Na chwilę obecną wytypowałem 3 rowery, które mają oczekiwany przeze mnie napęd z jednym blatem:

  • Rondo Ruut AL1
  • NS Bike Rag+ 1
  • Romet Boreas 2

Romet wydaje się być najtańszy z tych wszystkich (7k w Decathlonie na promocji) i ma podobną konfigurację. Z wyglądu chyba najbardziej podoba mi się Rondo.

Mam 187cm wzrostu i z graveli jeździłem póki co na:

  • Rondo w rozmiarze L i XL, XL był lepiej dopasowany
  • NS Bike RAG+1 w rozmiarze XL, był zdecydowanie za długi, daleko miałem do sterów