Skocz do zawartości

Licznik rowerowy (200-250 zł)


Rekomendowane odpowiedzi

Czy możecie polecić jakiś przyzwoity licznik bezprzewodowy w budżecie 200-250 zł?

W oko wpadł mi model 14.16 z Sigmy https://www.goride.pl/liczniki-bezprzewodowe/sigma-licznik-bc-14-16-bezprzewodowy

Nie mam żadnego doświadczenia z modelami bezprzewodowymi, także jeśli macie coś godnego polecenia w tym budżecie to śmiało. W starym rowerze mam Sigmę 12.12 i poza tym, że przetarł się kiedyś kabel i trzeba było wymienić stację dokującą nie było w sumie żadnych problemów. 

Odnośnik do komentarza
W dniu 15.05.2023 o 15:12, artvandelay napisał(a):

Czy możecie polecić jakiś przyzwoity licznik bezprzewodowy w budżecie 200-250 zł?

W oko wpadł mi model 14.16 z Sigmy https://www.goride.pl/liczniki-bezprzewodowe/sigma-licznik-bc-14-16-bezprzewodowy

Może i w miarę fajny licznik ale akcesoria obsługuje raczej tylko z środowiska Sigmy więc nie połączysz go z innymi czujnikami.

23 godziny temu, kamilo941 napisał(a):

Polecam CYCPLUS M1, u majfrendow poniżej 100zl, bateria długo trzyma, GPS daje radę, można pobierać trasy np na strave.

9 godzin temu, mike21 napisał(a):

Cycplus m1 dzisiaj chyba ostatni dzień wyprzedaży ma i można wyszukać na ali w okolicy 70zł.

Wiem o nim tylko tyle, że istnieje i jest dość popularny. Chwilę temu wpadł mi wizualnie w oko i miałem nad nim dumać ale o tym później bo powoli wchodzimy w liczniki IgpSport.

W dniu 15.05.2023 o 15:21, Wujgregor napisał(a):

Też nie głupia opcja. Jest też wersja S ale nie wiem czym się różnią.