Skocz do zawartości

liftlodz

Użytkownicy
  • Postów

    867
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia liftlodz

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. No Jacku totalnie nie masz racji. Ja na Continental GP 5000 AS przejechałem 8000 km i 0 kapci, opony tubeless, bez mleka przez 5000 km, Koła Vinci.
  2. Spróbuj najpierw pojeździć tak jak ja, czyli tubeless ale .... bez mleka i woź ze sobą po prostu dętkę na wszelki wypadek. Jeśli masz dobre koła i opony to spokojnie będzie trzymać ciśnienie.
  3. No chyba że jeździsz na Campie to ten sposób ustawienia długości łańcucha nie działa. Ustaw na małej zębatce z przodu i najmniejszej z tyłu i ustaw odległość wózka przerzutki od łańcucha na ok 1 cm
  4. liftlodz

    gwarancja na ramę

    Giganta TCR z 2025 roku w na mechanicznej 105 w Hiszpanii można kupić za 7500 zł
  5. Szosy robię 1 raz w roku porządny serwis z wymianą linek i pancerzy oraz kontrolą sterów i suportu. Sztycę wyciągam jak mi coś zaczyna skrzypieć. Gravel tak samo, tylne koło ( Rohloff ) jedzie do serwisu co 5000 km i w tym czasie robię linki, pancerze i stery. Mam łatwo bo u mnie wszystko jest na wierzchu [emoji16]. W sumie ogarniam swoich (i żony) 11 rowerów + 3 rowery wnuków.
  6. liftlodz

    Szosowe rozterki

    To jeszcze teraz nie żałuj kasy i kup porządne, szybkie opony i wówczas na prawdę poczujesz różnicę.
  7. Ja jeżdżę w ciuchach kupowanych u Leszka Sledzińskiego, czyli Prawie Pro, jeździłem też w spodenkach Assosa, ale jestem mocno rozczarowany jak im w ciągu ostatnich 2 lat spadła jakość. Mam też ciuchy od Martombike, czyli dzisiejszego Inoni.
  8. Od jakiegoś czasu używam Smove i jest ok. Na trudne warunki polecam ... rower na pasku.
  9. Niczym się nie różni, używaj plastikowych łyżek
  10. Proszę bardzo. Rozmiar M\L Mogę założyć inne siodło i dluższy mostek, jeśli będzie taka potrzeba. Jeśli jesteś zainteresowany pisz proszę na priv
  11. Jeśli chcesz Contenta to ja mam do sprzedania, na Tiagrze, z hydrauliką i tarczami.
  12. Moim zdaniem obecnie firma jaka się podpisuje na ramie karbonowej nie ma wielkiego znaczenia, poza kilkoma wyjątkami są one produkowane w Chinach (lub okolicach) i mają podobną jakość. Po prostu, jeśli nie chcesz żeby karbon pękał, nie kupuj najlżejszej ramy.
  13. Owszem z tym ich, jak dla mnie rewelacyjnym, systemem DoubleTap.
  14. Jeżdżę na mechanice, Force 22 i Red 22 - 0 problemów, a mechanik który ogarnia te przerzutki to ja sam [emoji16], tak że nie jest potrzebna żadna filozofia do ich ustawienia. PS elektronika w szosie, a zwłaszcza w płasko Polsce to jest potrzebna jak dziura w kieszeni. Na swojej typowej 50-ce l zmieniam biegi może z 10 razy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...