Skocz do zawartości

liftlodz

Użytkownicy
  • Postów

    776
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia liftlodz

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. Coś dziwnie wygrały się zdjęcia
  2. Na tą chwilę projekt praktycznie skończony, brakuje tylko sztycy Campagnolo, 3T lub Alan'a Rama Alan Carbonio R 303 Klamkomanetki Campagnolo Chorus 8S Kierownica 3T Mostek 3T Przerzutki Campagnolo Chorus Korby Campagnolo Chorus Support Campagnolo Chorus Stery Campagnolo Chorus Koła Mavic Helium Red Anoda Waga z pedałami, koszykiem na bidon, lampkami i uchwytem na Wahoo - 9.2 kg
  3. Dojechały hamulce
  4. Na mokre warunki to tylko pasek. Na suche - bez znaczenia. Ja używam Smoove.
  5. Zdecydowanie odradzam, wszystkie te części, jeśli pękają podczas jazdy, powodują duży uszczerbek na zdrowiu i mogą przyczynić się do zmiany Twojego wyglądu
  6. Pierwsza trochę dłuższa jazda. Wszystko działa bez większych problemów.
  7. Napęd zmontowany i działa, brakuje jeszcze hamulców Campagnolo (na razie są Shimano [emoji16]), owijki, koszyka na bidon i koronki 24 T. Oczywiście na koniec jeszcze czyszczenie i polerowanie. Na tą chwilę rower waży 8.67, ale ma ciężką aluminiową sztycę i ciężkie siodło, myślę że finalnie będzie około 8.5 kg
  8. Jacku nie ma co wyważać otwartych drzwi, są testy na Bike rolling resistance . Tabela oporu przy zalecanym ciśnieniu opony przy masie kolarza 84 kg. Testy są jednoznaczne, węższa opona niższy opór. PS. Porównanie różnych szerokości opony przy tym samym ciśnieniu nie ma sensu, nikt nie zakłada opony 32mm żeby jeździć na ciśnieniu 7-8 bar
  9. Więcej da zmiana opon na dość wąskie (np 700x25 C GP5000) niż zmiana kół.
  10. Rama i widelec umyte, wypolerowane aluminium. Czas na składanie
  11. Sprawdziłem numery ramy, rok produkcji 1986
  12. No z tym przewracaniem się na piasku to tak nie do końca miał rację. Ja szosą na oponach 25 mm jeżdżę po twardych szutrach i ubitych leśnych ścieżkach, oczywiście zachowując należytą ostrożność. Co do gravela - to nie jest tylko moda, założenie szerokiej opony do roweru o geometrii prawie szosowej powoduje nie tylko wzrost komfortu, ale przede wszystkim poprawia trakcję. Odkąd mam gravela (co prawda w moim przypadku dość nietypowego) to nie używam roweru MTB, bo do jazdy po dziurach w płaskoPolsce ten typ roweru jest wystarczający.
  13. W ubiegłym roku w mojej stalowej szosie podczas Poloniki urwało się siodełko, zęby mam całe, jakoś przeżyłem [emoji2]. Trzeba liczyć się z tym, że rower ma 30, 40 czy 56 (jak Motobecane mojej żony) lat i "wszystko się może zdarzyć".
  14. No to nie jest rama do jeżdżenia, tylko do przejechania raz do roku 100 - 150 km z pełnym zabezpieczeniem typu autobus z napisem "Koniec wyścigu" [emoji1]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...