Skocz do zawartości

liftlodz

Użytkownicy
  • Postów

    801
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia liftlodz

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. Niech jeździ bezawaryjnie i daje Ci radość
  2. Fajne malowanie. Niech jeździ i daje Ci radość.
  3. 23 pompuje 7 bar 25 - 6 bar 28 - 5.3 bar 33 - 3.8 bar 40 - 2.7 bar To co piszesz o oporach opon jest prawdą pod warunkiem że ... mają to samo ciśnienie, bo wówczas np przy 7 barach opona 23 mm ma większy obszar styku z podłożem niż opona 32.
  4. No to ja mam porównanie od 23C do 33C szosa i gravel do 50C. Duże znaczenie ma sama opona, rama , koła ale dobra karbonowa sztyca i siodło dobrze tłumi drgania. Owszem każdy może mieć inne odczucia.
  5. Wersja prawie ostateczna wygląda tak. Szykuje się zmiana napędu bo jednak Schimano to zło.
  6. Nie demonizował bym szerokości opon, na asfalcie nie czuję wielkiej różnicy pomiędzy 23C a 28C, moim skromnym zdaniem na komfort jazdy bardziej wpływa sztyca i siodełko niż opony. Ja różnice czuję dopiero przy oponach 32+ mm. No ale to tylko moje zdanie.
  7. Jeśli nie jeździsz po górach i w deszczu to na szosie hamulce tarczowe są, moim zdaniem, zbędne, sztywne osie zresztą też. Ja z tych dwóch kupiłbym Centuriona. PS Centurion to marka premium Meridy
  8. Gravel po Łódzku to był głównie po szutrach i trochę po asfalcie, a miejscami to nawet po gruzie.
  9. No to napiszę jeszcze coś, moim zdaniem ciekawego. Na swojej szosie mam założone Continentale GP 5000 AS 700X25C, zalane mlekiem, przejechałem na nich około 7000 km ( myślę że dociągną do 10.000 km) Na kilku ze swoich typowych rundkach mam szuterek, dobrze ubity lub leśną ścieżkę. Opony przeżyły cały ten dystans bez kapcia, a to naprawdę szybkie opony. Skoro jeździsz głównie po asfalcie to po co Ci opona 40C, 32-35 zapewni, na asfalcie, taki sam komfort, a będzie się zdecydowanie lepiej toczyć. PS zdecydowanie nie polecam Continental Terra Trail, ta opona znika w oczach, u mnie po 4000 km nie było bieżnika.
  10. Mam Caracala na tylnym kole w połączeniu z Tufo Thundero. Szybka opona, elastyczna, dobrze układająca się do podłoża. Mam ją tylko na tyle, ponieważ ma problemy, jak każdy semislick, z trzymaniem w zakrętach na luźnej nawierzchni. Taki zestaw jest szybszy i bardziej komfortowy niż 2X Tufo Thundero.
  11. Zapytaj ile waży - pewnie ze 12 kg. Wygląda na zwykłą, ciężką stal. Kiepski rower z rur hydraulicznych.
  12. Tu masz fajny prosty rower. Wymień kierownicę, wyrzuć przerzutki i masz lekką, prostą, klasyczną damkę. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-damski-peugeot-premierelle-CID767-ID15rrXI.html A Tu kolejny, już gotowy do jazdy https://www.olx.pl/d/oferta/rower-kolarzowka-damka-wolnobieg-ostre-kolo-CID767-ID12uMFS.html
  13. To rower, który złożyłem dla mojej żony na 55 urodziny, rama jest ze stali Tange, a została zbudowana w 1969 roku. Ponieważ budowałem go na Polonikę ,a to ponad 100 km do przejechania, dlatego ma przerzutki, ale zawsze można je zdjąć [emoji1]. Po prostu nie musisz szukać nowego roweru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...