Skocz do zawartości

MalySzaryCzlowiek

Użytkownicy
  • Postów

    516
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1 213 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MalySzaryCzlowiek

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. 80km/h ludzie 😅 póki co mam jednego marina do obejrzenia. Co do tego Kandsa, masz jakieś doświadczenie jak traktują zwroty ? Niby mam 14 dni na zwrot ale wiadomo że skręcając i potem znowu składając rower do kartonu, wszystko będzie trochę naruszone po jeździe próbnej. Czy ta firma nie robi z tym problemu ?
  2. propo tego co piszecie, to nie przykładam aż tak wielkiej wagi do materiału ramy. Na pewno karbon/stal ma większe wartości przy pochłanianiu drgań, ale planuje założyć oponki 2.0/2.1 gdzie 95% drgań będą przejmować właśnie one. Skupiając się na geometrii, na co byście postawii na moim miejscu chcąc uzyskać jak najwygodniejszą pozycje do długich godzin jazdy ? O marce Kands za dużo nie wiem, chociaż cena/wyposażenie robi wrażenie. ten Octane bardzo fajny, przypomina mi Marina 4C. A najbardziej składniam się właśnie ku modelowi od Marina, tym bardziej, że jest sporo używek w cenie ok 3000 zł co jest jeszcze w miarę przystępne na "spróbowanie" gravela.
  3. Witam po stu latach 🙂 przekrok 90/91 cm W BUTACH DO JAZDY ! rozpiętość rąk 194 cm wzrost 190 cm Postanowiłem zakupić w najbliższym czasie pierwszy rower z barankiem, wybór padł na gravela. Chcę zmiany z uwagi na coraz to częściej wybór jazdy, polegający na długiej jednostajnej jeździe po bezdrożach, a nie w ciężkim terenie moim rowerem do XC. Do tej pory jeździłem w ten sposób swoim rockriderem XC500, który świetnie sprawdza się na zawodach mtb i w zróżnicowanym terenie, natomiast już średnio przy długich godzinach jazdy, gdzie pozycja wymuszająca docisk kierownicy za bardzo męczy ręce, barki i szyje. Chciałbym coś jak najbardziej komfortowego i w miarę budżetowego, ale troche gubię się w rozmiarówce i dopasowaniu pod siebie roweru. Skłaniam się najbardziej do ponoć mega wygodnego Marina 4Corners i teraz pytanie, czy rozmiar XL będzie dla mnie odpowiedni ? Stack 679 mm Reach 426 mm https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2024-four-corners-3 Podoba mi się również oferta krossa na 2024 rok. konkretnie esker 2.0 REACH 406 STACK 624 https://kross.eu/pl/rowery/gravel/esker-2-0-brazowy-bezowy-polysk?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIiY2_iunfhwMVwKmDBx3yAwJuEAQYAyABEgLJkfD_BwE pytanie czy nie bedzie za mały ? niby według krossa jest do 187 cm wzrostu ale wiadomo jak jest z tymi rozmiarówkami producentów. Poszykuje czegoś przede wszystkim wygodnego, aby komfortowo przejechać trasy 200/300 km. Odnośnie osprzętu itp. schodzi to na dalszą półkę bo tutaj sobie poradzę z wybraniem optymalnego wyposażenia i ulepszeniami w przyszłości. Najbardziej mam obawy co to zawiłości z geometrią bo studiując tabelki producentów to mam wrażenie, że to nieco inna bajka niż rowery MTB. Najbardziej absurdalne sytuacje to polecenia rozmiarów np. na stronie krossa, gdzie dwa modele o identycznych wymiarach, wypadają tak, że jeden ma na mnie pasować a drugi nie 🙂
  4. Właśnie żałuję, że nie zrobiłem dokładnego nagrania zanim potrząsnąłem tą reklamacją.... jeśli jakimś cudem wróci to do mnie tak jak jest, na pewno coś takiego zrobię. Podeślę dla potomnych tutaj, ale i prześlę to do deca jak i do 33workshop spytać ich o co chodzi. Już i tak zawody poprzepadaly ? dobrze, że jest drugi rower i idzie chociaż mniej ambitnie sobie trochę polatać.
  5. Niestety nie jest u mnie tak pozytywnie ? decathlon dalej uparcie twierdzi, że nie ma usterki. Niszczy mi to mózg troche... bo usterke stwierdziłoby dziecko no ale nie ma co z tym zrobić jak serwis jest 400 km ode mnie. Na moją stanowczą prośbę, wysyłają amortyzator do oficjalnego/głównego serwisu SRAM/RockShox na Polskę czyli Thirty Three Workshop we Wrocławiu. Nie wiem czy nie skontaktuje się z nimi poza decathlonem, bo czuje, że Ci specjaliści nie będą nawet potrafili dobrze opisać o co chodzi. Nie miałem doświadczeń z tym serwisem, ale skoro do nich trafiają reklamacje z kraju to chyba mają zaplecze do odpowiednich testów. Najśmieszniejsze albo i nie jest to, że każdy przy kim pokazuje jak pracuje amor, od razu stwierdza, że jest coś ostro nie tak, ale na serwisie głównym w deca następuje nagłe ozdrowienie.
  6. A co z twoim amorekiem ? Ja niedługo będę podchodził do kolejnej 4 już reklamacji, zobaczymy jak będzie.
  7. Tak. Jeśli nie jest to coś banalnego, to odsyłają rower na centralkę. Dzwoni serwisant i kontakt jest telefoniczny, bez roweru koło ciebie więc to jest minus tej sytuacji jak twierdzą, że jest dobrze.
  8. powietrze - nic tego nie zastąpi, nawet jeśli będzie to najprostszy sr suntour
  9. z tego co widziałem fajnie unowocześnili geometrię, powinno się lepiej zjeżdżać tą nową serią rowerów ? ciekawe tylko czy da to jakieś znaczące straty na prostej i podjazdach
  10. No i niestety. Powtórka z rozgrywki. Amortyzator źle działa, przy trzeciej już reklamacji serwisant zarzekał się dzwoniąc do mnie, żę po ich serwisie będzie ok, oni nie widzą problemu, pół zakładu sprawdzało i nikt nie widzi problemu z działaniem, robią mi darmowy uprzejmościowy(!) przegląd, kontrolę uszczelek, wymiane olei.... Przyznał, że stare reby miały problem z wieszaniem się na tulejach ale tutaj nic takiego nie występuje. Po powrocie stwierdzam, że dalej jest tak samo. Amor pracuje skokowo, nie da rady płynnie pomału docisnąć go w dół, tak samo zacina się przy powrocie na górę. Zaufałem i się przejechałem. Podczas jazdy wybieranie drobnych nierówności to porażka. Decyzja jest taka, że odsyłam go 4 raz ale, żeby uchronić się przed rozmową typu, "proszę Pana jest dobrze - proszę Pana jest źle" daje go jutro do serwisu w mieście na przegląd, aby skontrolowali wideł i wystawili mi swoją niezależną opinię z jego numerem seryjnym i pieczątką sklepu. Parę zł w błoto no ale co zrobię. Mam nadzieje, że to pomoże. Ktoś kiedyś męczył się tak z reklamacją ? Są jakieś myki/żądania które mogą tutaj pomóc ??
  11. Przedni hamulec to najważniejsza rzecz w rowerze. Kto go nie wykorzystuje ten uposledza swoją jazdę. Dobra technika plus przedni hamulec to droga hamowania krótsza o 50/60% jak nic ? przede wszystkim moim zdaniem ma to zastosowanie w wymagającym terenie z ostrymi zjazdami, gdzie gdyby nie przedni hamulec to poprostu nie dałoby się zahamować.
  12. Nie zostawia się roweru na dłużej niż 2/3 minuty przy wyjściu do sklepu jak robimy dłuższą trasę. A w takich wypadkach najlepsze są małe blokady, które wystarcza by ktoś nie wsiadł i odjechał naszym rowerem. W innych przypadkach robimy jak @ram ?
  13. Rower odesłany po raz kolejny do decathlonu. Zobaczymy co powiedzą jak zobaczą sid'a którego mi dali z takimi samymi problemami. Ale zaczynam się bać marki RockShox. Ze wstępnych dociekań to reba i sid były wyprodukowane w tym samym roku a serwisant zdradził mi wtedy że producent miał w tamtym okresie jakąś wtope ze ślizgami. Trzeba będzie o tym wspomnieć jak zadzwonią z centralnego serwis ;] Czuje, że gdybym kupił rower w pierwszym lepszym sklepie nie było by tak gładko z reklamacją.
  14. Co do autora i roweru, ciekawa opcja może być jakis full z decathlonu. Ostatnio znajomek mial rower z tego sklepu kupiony jakis czas temu dla dzieciaka, ktory zabrali mu w rozliczeniu, wreczyli bon do sklepu i zakupili oni nowa maszyne dla syna. Twoj mlody ma taki wiek, że zaraz wyrośnie z roweru i będzie trzeba szukać nowego. Na takie przeznaczenie o jakim piszesz, przeglądać należy oferty na fulle do xc.
  15. Ostatnio zakładałem nową korba deore. Jeśli u ciebie jest tak samo, to najpierw ja dociskasz plastikowym kapselkiem z zestawu, ktory wchodzi od boku osi, a potem dopiero jak jest prawidłowo osadzona, dokręcasz śruby po trochu z jednej i drugiej strony. Nie dokrecasz na maksa jednej i potem drugiej. I powinno grac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...