Skocz do zawartości

sl66

Użytkownicy
  • Postów

    537
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sl66

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. Nie mam opinii, ja czyszczę rower tylko wilgotną szmatką.
  2. To jest kalkulator ciśnienia do używania roweru zgodnie z przeznaczeniem, czyli w przypadku MTB jazdy górskiej. Schodzi się wtedy z ciśnieniem możliwie najniżej. Jeśli będziesz jeździć po asfalcie to jak najbardziej ma sens napompować koło mocniej. Musisz poeskperymentować jakie wartości Ci pasują. Pilnuj tylko, żeby nie przekroczyć maksymalnego ciśnienia napisanego na boku opony.
  3. To prawda, granie wymaga sporo czasu, zwlaszcza aby być w formie do wyjścia na scenę. Choć z drugiej strony lepiej pograć nawet dwa razy po kwadrans w tygodniu dla siebie niż nie grac wcale - może chociaż tak @krix Ci sie uda. Za co trzymam kciuki. Myślę, że powrót po tak długiej przerwie przyniesie mnóstwo frajdy z samego wsłuchiwania się w brzmienie gitary i przypominania sobie ulubionych utworów :)
  4. U mnie gitara (i ogólnie muzyka) to główne i najważniejsze hobby, nie ma szans żebym zapomniał :) od kiedy mam dziecko nie gram juz w żadnym zespole, ale za to poszedłem bardziej w stronę gry na gitarze klasycznej/akustycznej solo, co pozwala mi grać kiedy mam na to czas i siłę bez oczekiwań innych. Czasem jakiś koncercik czy festiwal/konkurs gitarowy wpadnie, póki co rzadko, ale liczę że jak córka podrośnie to będzie przestrzeń na więcej :)
  5. Masz też tabelkę dla MTB. Nazwana jest 'mountain' - MTB to właśnie skrót od 'mountain bike'.
  6. Tire Pressure – ENVE Composites USA Tutaj masz zalecane ciśnienia pod tubeless. Pod dętkę dodaj z 5 psi na zapas. Podane tam wartości są w moim odczuciu dość konserwatywne (ale za to na pewno bezpieczne). Wg tej tabelki powinienen w gravelu używać ciśnienia 30 psi + 5 psi na dętkę = 35 psi. Tymczasem, standardowo jeżdżę na dętkach na 21psi z przodu i 23 psi z tyłu i nie zdążyły mi się przebicia dętki. Ale takie eksperymenty oczywiście na własną odpowiedzialność 🙂
  7. Ja raz w tygodniu (chciałbym częściej, ale rodzina, gitara, rower...) chodzę na rekreacyjne MMA jako świetna aktywność ogólnorozwojowa, aktywująca prawie wszystkie mięśnie organizmu. Po treningu zostaję jeszcze 1-1,5h i się bardzo dokładnie rozciągam oraz roluję. To jest taki mój plan minimum. Do tego staram się ćwiczyć w krótkich przerwach od pracy (hantle, brzuch, podciąganie na drążku, czasem skakanka). Kiedy jest okazja, idę na rower. Do tego z 1 raz w tygodniu się rozciągam przed TV, jeżeli akurat z żoną coś oglądamy. Wspomniałem o podciąganiu na drążku. Ćwiczenie to praktykuję gdzieś tak od 10. roku życiu, wyłącznie nachwytem. Tata motywował mnie i brata w ten sposób, że podnosił nam kieszonkowe o 5zł, gdy przekroczyliśmy jakiś kolejny próg 🙂 Mój rekord życiowy to 32 podciągnięcia zrobione za nastolatka. Obecnie wyciągam 27, jakbym sumienniej ćwiczył to bym jeszcze ten rekord pobił.
  8. @AdrianoPL możesz też spróbować założyć nową owijkę na starą. Efekt powinien być podobny jak nakładki żelowe. Tylko upewnij się, żeby wybrać długą owijkę, żeby starczyło jej na grubszej kierownicy.
  9. O, widzę siebie na tym zdjęciu 😀 dobra wyprawa wczoraj była @Pepe75 🙂
  10. Nie da zainstalować mocowania wyżej na rurze podsiodlowej? Wrzuć foto
  11. @DominoNR proponuję zrobić eksperyment. W obecnym rowerze zaklej monitorki nieprzezroczystą taśmą, pojeździj tak z 10-14 dni i sam się przekonasz czy to potrzebne. Moim zdaniem nie, nawet jak miałem rower z monitorkami to nigdy na nie nie patrzyłem. Ps. Rockrider Race 700 ma monitorek.
  12. Na pewno ma. Każdy chwytany sport walki zawiera w sobie naukę padów, czyli bezpiecznych (przede wszystkim dla kręgosłupa) sposobów upadania na matę.
  13. Gdybyście się umawiali to dajcie znać, też wpadnę :) Mi na Ponczowej dali Roubaix SL8 potestować tylko na ich wewnętrznym parkingu...
  14. Tez mam ht mtb (RR Race 700, nowa wersja xc100) i gravela i mieszkam w tej samej okolicy co @Pepe75. Doszedłem do podobnych wniosków (mtb jest minimalnie tylko wolniejszy na asfalcie niż gravel, a dużo bardziej uniwersalny, brakuje mu jednak wielu chwytów dla dłoni). Z tego powodu zamierzam kombinować z dołożeniem do mtb wewnętrznych rogów i potencjalnie lemondki. Liczę na uzyskanie szybkiej i uniwersalnej maszyny, która być może zastąpi gravela. Jesli tak sie stanie - sprzedam gravela i jako drugi rower kupię szosę. Ps. Amortyzator blokuje sie u mnie całkowicie na twardo, co w połączeniu z lemondką i szybkimi oponami Conti Race King powinno owocować dobrymi prędkościami na asfalcie, możliwe ze nawet wyzszymi niz na gravelu bez lemondki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...