Skocz do zawartości

boatman

Użytkownicy
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia boatman

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Gratuluję nabytku ? Wielu kilometrów nawiniętych na koła i dużo frajdy ?
  2. Serwus ? Mój Młody wyrósł z roweru więc dotychczasowy jest do wzięcia. Triban RC520 w rozmiarze S, więc dla rowerzysty o wzroście maks 172 cm. Ogłoszenie Młodego na OLX: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-triban-520rc-CID767-IDQvHHR.html Jako nadworny serwisant ? dodam od siebie tyle: rower na bieżąco serwisowany ponad miarę, przechowywany w ciepłej i suchej piwnicy, obecnie troszkę przykurzony. Syn zrobił na nim max. 2000 km, przez większość czasu szosa przegrywała z dirtówką. Jak w ogłoszeniu i od siebie: - koła na bezdętce, obute w Schwalbe G-One Allround o szerokości 35 mm, przednia opona tegoroczna, praktycznie nowa; dla chętnego komplet oryginalnych opon z dętkami w zestawie - kaseta SLX, 11-40 w stanie co najmniej dobrym; przerzutka 105 obsługuje bez zająknięcia; oryginalna kaseta Microshift 11-32 na zapas w zestawie - łańcuch Shimano HG-701 (chyba); przymiar nie wpada na 0,75 więc jeszcze pojeździ; łańcuch KMC z fabrycznego zestawu na zmianę, ma przejechane może z 200 km, też nie jest wyciągnięty - klocki hamulcowe mają z 2mm grubości, więc do wymiany jeszcze trochę; tarcze też ok - łożyska sterów i suportu bez uwag - stan wizualny co najmniej dobry plus; z lupą nie oglądałem, gdzieś coś na pewno jest przytarte ale bez bezeceństw. - rama oczywiście cała Pozdrowienia
  3. Dobre wyjaśnienie TPI i wpływu na jakość/odporność na przebicia jest na stronie Schwalbe, w szczególności w odniesieniu do opon o ekstremalnie wysokim TPI: https://www.schwalbe.com/en/reifenaufbau
  4. Pominąwszy nieistotne detale, to pompka z Deca wygląda toczka w toczkę jak pompka RockShoxa - identyczne korpusy, manometr... ?
  5. Szczypcami Segera trzeba zdjąć blaszkę blokującą dźwignię, pod nią powinny być już normalne śruby. Normalne znaczy na klucz typu allen albo torx.
  6. Zdaje się, że obecny XC100 ma być przemianowany na XC120, jak do tej pory z grupą NX. Tak coś widziałem na filmie na YT albo FB, ale niewiele zrozumiałem bo panowie z Deca dyskutowali w języku Moliera ?
  7. @Mateusz777 przy 180 cm wzrostu Spec Crave powinien być w rozmiarze L, przynajmniej tak wynika z tabelek Speca
  8. @jajacek piękny rower, gdyby nie chudy portfel sam bym chętnie przytulił. Tylko nie wiem gdzie bym schował przed żoną siódmy rower ?
  9. Tak na krzywe oko - kaseta jest zużyta. Widziałem co prawda bardziej zajechane. Czy się dotrze? Z pewnością - zużyta kaseta spowoduje szybkie zużycie łańcucha ?
  10. Jeśli chodzi o drobne, obłe wypustki i wgłębienia, to są to elementy technologiczne i mają zazwyczaj dwa zadania: zwiększyć sztywność i/lub pomagać „zabierać” łańcuch podczas zmiany przełożeń na korbie. Nie ma czym się przejmować.
  11. Jestem szczerze i bardzo, ale to bardzo zdziwiony ? Zwracam honor sprzedającemu i odszczekuję wcześniejsze "nie da się" ?
  12. Raczej stawiałbym, że też się nie zna a informację o maksymalnej szerokości opon zaciągnął ze strony Deca myląc model 520 z 520RC. Tak czy inaczej rower ze zdjęć nie przyjmie tak szerokich opon.
  13. Chwila szukania i okazuje się, że ten model przyjmuje opony do szerokości 32 mm lub 28 mm jeśli zainstalujesz błotniki. Na grawela zdecydowanie za wąsko.
  14. To jest stary model Tribana 520. Nie wiem czy rama przyjmie opony szersze niż 28 mm, drugim problemem są hamulce - szersze opony prawdopodobnie nie zmieszczą się w ramionach hamulców. Jeśli Triban na grawel, to musisz szukać modelu 500RC lub 520RC. Pierwszy na grupie Sora, drugi na 105. Używany 520RC będzie kosztował dużo więcej niż ten z OLX.
  15. Jeszcze można sobie popatrzeć, jakie terminy dostaw mają producenci rowerów działający w modelu direct sale. Canyon na większość swoich modeli ma albo "wyprzedane" bez terminu dostępności, albo daty z przedziału maj-listopad. Rose nie lepiej. A to oznacza tylko to, że w tym roku na pewno nie będzie lepiej i jakiejkolwiek normalności w dostępności można się spodziewać w (może) 2022. Gdzieś czytałem, że Shimano przymierza się do zwiększenia produkcji. Przymierza się oznacza tyle, że intensywnie liczą czy taki popyt się utrzyma i czy warto inwestować w nowe moce produkcyjne. I może im równie dobrze wyjść, że po pandemii rynek będzie przesycony i nie warto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...