Skocz do zawartości

bezi2

Użytkownicy
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia bezi2

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Miałem podobny problem, panaceum na to była wymiana na Hollowtech 2, teraz śmigam sobie szczęśliwy, kasy wydanej nie żałuję.
  2. Mi solidnie kręcąc udało się zjechać 12 kilo przez 4 miesiące (dziennie minimum 50 km) do tego wystarczyło unikać bomb kalorycznych (cola, frytki itp) i zacząć jeść często a mniej.
  3. Firma Rogelli ma dość duże rozmiary w ofercie zobacz jak to w tabelach wygląda ale widziałem 4-5XL
  4. Bardzo dobra inicjatywa - popieram - no może tylko poza tymi kamizelkami - wolę odblaskowe opaski na nogach i rękach. Głównie jeżdżę nocami dlatego dobre światło i odblaski to podstawa. Z dodatkowych patentów bardzo skuteczne są odblaskowe paski w oponach i odblaskowe naklejki na ramę. Światła mamy skierowane na przód i tył a w.w. elementy poprawiają widoczność z boku (przydatne np. przy lewo skrętach) Np. http://www.bike-protection.pl/index.php?co=produkty/odblask_rower
  5. Z tym kokpitem to był mus - po pierwsze na kierownicy przez dodatkowe klamki strasznie ciasno, po drugie nawet jak bym przesunął klamki to i tak przeszkadzały by pancerze od przerzutek. Na razie kupiłem na allegro bar extender w sumie całkiem dobrze się spisuje tylko trochę nie ufam plastikowym ramionom dlatego albo na fasttech u zamówię taki ekstender: Albo z gearbest :
  6. Więc jazda w SPD opanowana - po pół roku jazdy w noskach i nie przysporzyła problemów. W sumie to wypinanie jest bardzo intuicyjne. Na chwilę obecną Merida wygląda tak: A ponieważ bardzo dużo jeżdżę nocą zainstalowałem solidne oświetlenie - dwa Convoye modowane przez Dariusz70 z forum swiatelka.pl jeden szerokim światem (kolimator) a drugi dalekosiężny Ostatnio robiłem porównanie z moimi światłami H4 w Hondzie Crv mam więcej światła na rowerku niż w autku :) Teraz czekam na nowe zębatki do mechanizmu korbowego bo zainstalowane przez poprzedniego właściciela są zdecydowanie za duże - jest 53 i 39 będzie 46 i 36 lubię jazdę kadencyjną a nie silową.
  7. Jeśli nie boisz się trochę podłubać lub masz zaprzyjaźnionego speca od rowerów to bierz używkę. Ma fajne graty, sprawdź amortyzator w serwisie lub u speca przed zakupem - dla wprawnego oka 3 minuty nawet bez rozkręcania. Bo jego wymiana to spory wydatek. Edit: Właśnie wygooglałem sobie ten rowerek - jest jedna kwestia - to jest tzw. full - nie wiem czy jest to optymalny rower na dojazdy do pracy +amortyzator będzie odbierał sporą część energii, radziłbym spróbować się na nim przejechać przed podjęciem decyzji.
  8. Dobra tak zrobię i po ćwiczę wpisanie wypinanie przy trzepaku - po raz pierwszy od 20 lat skorzystam z tego dobrodziejstwa osiedlowego :) Czy mógłbyś mi coś podpowiedzieć jak ustawić - przód/tył względem stopy.
  9. Co do Endury to również polecam mam spodnie oraz wiatrówkę. Teraz się rozglądam za jakimiś spodniami na chłodniejsze dni. Jeśli nie znajdę nic innego najprawdopodobniej znowu padnie na Endurę - Hummvee Zip-Off 2016 Jeśli chodzi o bluzę to sam jeszcze szukam dodatkowej - bardzo dobrze sprawują się bluzy z gore bike wear
  10. Więc troszkę to trwało ale jutro odbieram swoją Meridkę :) Cenę udało się jeszcze zbić do sensownego poziomu zadowalającego obie strony, do tego jeszcze wynegocjowałem nowe oponki (niestety sliki - więc pewnie pójdą na sprzedaż) i pedały SPD w cenie. @Endo jeszcze raz dziękuje za porady - zakupiłem już owijkę PRO: Z tego co się zorientowałem jest bardzo lubiana przez szosowców i ma na prawdę dobry stosunek ceny do jakości, poza tym mam sztycę i zacisk w "żółtku" właśnie tej firmy - bardzo dobre produkty - mam zaufanie do tej marki. Jeśli chodzi o linki wybór padł na Jegwire - model średniej półki: Niestety ale obleciałem sklepy i nigdzie nie było od ręki więc musiałem skorzystać z alledrogo. Jeśli chodzi o łańcuszek to poszalałem sobie :D - akurat zalegał na sklepie od dłuższego czasu i wyrwałem w ludzkiej cenie. Siodełko też już czeka na rumaczka - na razie testowane na żółtej strzale B) Jeszcze kupiłem adapter XTR tył 160 IS/PM - mam ładną tarczę Avida 160mm - wsadzę ją na tył zamiast Hayes 140mm. Buciki też już mam Shimano M089 B) - teraz będę musiał przejść jakieś szkolenie jak to ustrojstwo poustawiać (bloki w butach) co by na pierwszej przejażdżce nóg nie poodgryzały :P .
  11. bezi2

    Rower na zimę

    Myślę że do dojazdów do pracy/uczelni ect. taki holender ma wiele zalet zwłaszcza jeśli w piascie ma kilka biegów. Największe zalety to że ma w piascie hamulec który nie jest tak podatny na zabrudzenia, tak samo jest z przełożeniami, pełna osłona łańcucha też należy do plusów. Minusem jest zmiana opony - zwłaszcza tylnej jak się trafi po drodze kapeć. Jeśli chcemy wjechać do lasu no to już niestety odpada, jeśli chcemy tak jak nasz kolega pojechać w peletnoie to również nie spełnia oczekiwań. Wszystko, zależy do czego rower ma służyć. U mnie na pewno po sezonie przerzutki, Kaseta i itd będą nadawać się na szrot ale z drugiej strony nie są warte więcej niż kilka 10 złotówek więc nie jest mi ich żal.
  12. bezi2

    Rower na zimę

    Widzę że do tematu zimowego podchodzisz zupełnie inaczej niż ja - w pełni profesjonalne i nie budżetowo. Mi szkoda było ładować w solankę dobrego rowerowego szpeju - dałem stare koła z prehistorycznego Gianta, przerzutki stare SIS, generalnie rower zrobiony z tego co było w starych częściach (poza linkami i pancerzami). Nie mogę się już doczekać jak zobaczę zdjęcia tych pełno krwistych rumaków. Sam kupuje teraz przełaja więc temat mi bardzo bliski.
  13. bezi2

    Rower na zimę

    Cześć koledzy może pogadamy czym będziemy się wozić zimą, jakie modyfikacje wprowadzamy by biała królowa nie skopała nam zadków. Może zacznę od siebie na cel projektu zima 2015 poszedł stary rowerek teścia zapomniany przez świat i kurzący się w garażu, po nabyciu praw do rowerku poszły pierwsze przeróbki i naprawy: -wymiana kierowcy ( na taką bez dziwnych gięć i poroża) manetki zostawiłem obrotowe bo uznałem że w grubych rękawiczkach będzie nimi wygodniej operować -gruntowny serwis piast, supportu -założenie wygodnych platform, -szerokie błotniki (tu jeszcze muszę dołożyć z przodu jakiś chlapacz), -zmiana tylnego hamulca na starą ale jarą deorke (przód celowo zostawiłem upośledzony - tzw. no name sprawny po gruntownym czyszczeniu smarowaniu), nowe linki i pancerze i regulacja przerzutek. Na deser wymiana ogumienia na 6cm kapcie ;) Jeszcze został dobór oświetlenia najprawdopodobniej będzie to duecik Convoy S2+ jeden z kolimatorem a drugi bez.. I wymiana wolnobiegu bo okazuje się po jeździe testowej że zapadki przeskakują.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...