zlatan55 Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 https://www.facebook.com/photo/?fbid=1460022754506775&set=pcb.1460022901173427 Czy takie rozwiązanie z takim zintegrowanym zaciskiem ma jakąś przewagę nad oddzielną częścią (poza tym że bardzo fajnie wygląda)? Z wad to wydaje mi się, że jak coś się w nim popsuje (o ile jest się co tu popsuć) no to dupa, bo trudno to wymienić. No i chyba gdzieś czytałem, że jak sztyca jest karbonowa, to podobno lepiej żeby śruba zacisku nie była tam gdzie to nacięcie rury podsiodłowej, a tutaj nie ma nad tym kontroli. Ale nie wiem czy to jakaś urban legend, bo nie widzę powodów żeby to miało mieć jakieś znaczenie. Odnośnik do komentarza
liftlodz Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 To raczej bez znaczenia, tego typu zacisk występuje najczęściej w ramach stalowych. Odnośnik do komentarza
mike21 Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 Niestety wysyępuje nawet w węglowych. Generalnie jest to rozwiązanie problematyczne. Integracja niestety postępuje, wygląda to estetycznie ale spędza sen z powiek serwisantom. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się