Skocz do zawartości

Turystyczny gravel


Rekomendowane odpowiedzi

45 minut temu, BrudnyHenryk napisał(a):

w całym zakresie po drodze brakuje dokladnie dwóch przełożeń, więc dziur nie jest znowu tak dużo

No jednak nie, brakuje ich znacznie więcej. Skutek jest taki, że w napędzie 1x przeskoki między poszczególnymi przełożeniami w środkowym zakresie prędkości są dość duże, jak na jazdę szosową i źle wpływają na płynność jazdy (do takiej właśnie odnosił się mój wcześniejszy komentarz). Oraz: kaseta 11-32 to jak na asfalt dość szeroki zakres pracy, raczej na pagórkowato-górską jazdę. Na płaskie to raczej 11-25 albo nawet ekstremalne 11-23.

Odnośnik do komentarza

Na płaskie zajebista jest kaseta juniorska 14-28, mega ściśle upakowana. Jakby co mamy 4 czy 5 takich na zbyciu, Ultegry 11-rzędowych po tym jak młody przestał być juniorem. Zresztą na płaskie czasówki mamy 1x w rowerze czasowym właśnie z taką kasetą. Natomiast jak wziąłem takiego gravel z napędem 1x na test, gdzie z przodu był chyba blat 40 a z tyłu 11-42 i wjechałem do puszczy, to mi zabrakło przełożeń na pierwszej górce saneczkowej. Więc wszystko zależy do czego taki rower.

Po szutrach zresztą wolę hardtaila. Płynie. ale ostatnio mam inklinacje do MTB. Muszę pożyczyć takiego gravela z amorem

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...