damianKr Opublikowano 14 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2022 Witam, Posiadam na sprzedaż rower szosowy SCOTT ADDICT 40 w rozmiarze XXL, rama 61. Rower zakupiony w styczniu tego roku, jest to model z wewnętrznie poprowadzonymi przewodami. Więcej informacji na OLX: https://www.olx.pl/d/oferta/scott-addict-40-xxl-2022-CID767-IDQT3WO.html?bs=siren_ad_posted_successfully&utm_source=siren&utm_medium=email&utm_campaign=ad_posted_successfully&utm_content=viewLink Na rowerze przejeździłem jeden sezon, ale przez ten czas zdążyłem schudnąć, rozciągnąć się, wyciągnąć podkładki z kierownicy i stwierdzić, że jednak wolę celować w coś na geometrii sportowej, zapewne ADDICT RC ? ;). Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 Tylko skąd znaleźć chłopa co potrzebuje XXL? :) Odnośnik do komentarza
damianKr Opublikowano 15 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 No niestety taki rozmiar, przy moich 192cm jest odpowiedni :). Mam wrażenie ze SCOTT robi te rowery mniejsze, bo ten XXL wcale nie jest taki duży porównując do innych marek. Ewentualnie jak się nie uda sprzedać to go przerobię na gravela ;). Chociaż prędzej uda mi się go sprzedać w przyszłym roku jak ludzie zobaczą katalog na 2023, z tego co wiem to szosy SCOTT maja iść o 25% w górę. Sam staram się upolować RC model 2022. Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 15 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 Godzinę temu, damianKr napisał: jak ludzie zobaczą katalog na 2023 Właśnie o tym pisałem. Październik/listopad to idealny m-c na kupno nowej używki z roku 2022. Dla kupujących: jeśli rower jest nie huśtany, z idealnym wyglądem, to nawet nie ma co się targować przy zakupie z ceną. Odnośnik do komentarza
damianKr Opublikowano 15 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 Addict RC 40 który mnie interesuje pójdzie o prawie 5 tyś do góry, jedyna zaleta to ze będzie na elektronicznej 105 a nie na ultegrze. Taniej z rocznika 2022 mogę już kupić Addict RC 30 na SRAM RIVAL. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 105 DI2 12-rzędowe to jest grupa, która w detalu kosztuje ok. 2000 Euro jak się nie mylę. Do Srama w szosie nigdy nie miałem przekonania. Może oprócz najwyższych modeli. Ale mamy w jednym rowerze elektryczny Sram eTap 2x11 i nigdy bym tego nie kupił mając do wyboru elektryczne Shimano. Odnośnik do komentarza
damianKr Opublikowano 15 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 W RC 30 jest SRAM RIVAL eTap AXS, 24 biegi, i czytałem dość dobre opinie o tym. Dla mnie idealna będzie ultegra, nie mam parcia na elektronikę (chociaż jestem ciekaw jak to działa). Addict RC 40 obecnie kosztuje 17 600 zł. Zapewne uda mi się cenowo zbliżyć do 16 tyś, Nowy model to będzie ponad 20 tyś zapewne bez dużej możliwości negocjacji. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 Ten nowy AXS 12-rzędowy jest podobno w porządku. Elektryka jest bardzo fajna ale jeździłem na wszystkich topowych grupach mechanicznych i elektrycznych i nie mam parcia na elektrykę. Ma ona przewagę w sytuacji wyścigowej. W Shimano masz specjalne przyciski sprint shifters w dolnym chwycie, masz wyświetlane statystyki przełożeń, połączenie elektroniki grupy z Garminem, gdzie masz info o stanie baterii czy przyciski zmiany ekranów Garmina w końcówkach klamek hamulcowych. Plus Synchro Shift czyli tak półautmatyczną skrzynię biegów :) Ale w moim amatorskim jeźdżeniu wolę mechaniczny Super Record. Klamki mechaniczne Shimano nigdy mi się nie podobały ale hamowanie mają lepsze niż Campagnolo. To na pewno. Klamki mechaniczne Srama wygodne ale zmiana przełożeń nędzna. No i też trzeba policzyć ile kosztuje wymiana wadliwych lub uszkodzonych elementów. Nasi juniorzy mieli przypadki że przebywali za granicą i nagle przerzutka elektryczna Sram przestała pracować bez powodu. I trzeba było szybko kupić przez internet nową za 2500 zł. Plus czasem się zapomni naładować i nagle nam bateria nie działa. A w mechanice wsiadasz, jedziesz, nic się nie dzieje latami. Niestety problemy dotyczą również hydrauliki która też bywa zawodna. Dlatego uparcie nie jeżdżę na tarczach na szosie. Odnośnik do komentarza
damianKr Opublikowano 15 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 Twoja opinia jeszcze bardziej przekonała mnie do wersji z mechaniczną ultegrą. Wielka szkoda ze SRAM nie da się połączyć z garminem i skorzystać z tych wszystkich dobrodziejstw elektroniki. W takim przypadku jeśli miałbym się zdecydować na elektronikę to wole poczekać na model 2023 na 105. A powiedz mi czy jest sens żeby zostawić sobie aktualnego Addicta 40? Można tam wrzucić szersze opony, mam jeszcze do niego szeroką kierownice gravelowa i mieć coś na wzór uniwersalnej szosy na gorsze drogi. Tak sobie tylko gdybam, ponieważ czasami jeździmy na wakacje w miejsca gdzie są naprawdę kiepskie drogi. A na codzień śmigam głównie po bardzo dobrych nawierzchniach. Odnośnik do komentarza
damianKr Opublikowano 6 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2022 SPRZEDANE Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się