Skocz do zawartości

Cross do 5000zl


Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Planuję zmienić rower na nowy, głównie do wycieczek do 50 km. W wściekłości leśne drogi, asfalt ( bez trudnego terenu ).

Wzrost 185cm, 75 kg. Dodam że jestem amatorem w 100% ;)

W oko wpadły mi póki co 2 rowery :
Giant Roam 1

https://www.giant-bicycles.com/pl/roam-disc-1

Unibike Zethos

https://www.unibike.pl/zethosgts.html

Do obu rowerów się przymierzałem, i rozmiar L pasuje. Cena też bardzo zbliżona, około 4700 zł.

i teraz mam problem który wybrać :|
Jakieś rady od speców by się przydały :D 
A może jest jeszcze jakiś rower którego nie wziąłem pod uwagę, a jest tego wart?

Odnośnik do komentarza

No po prostu zamontowali lepszy amortyzator. W pierwszym masz powietrzny, drugi z tego co widzę to sprężynowy. Pierwszy ma gorsze przerzutki - klasy deore, jest to zupełnie wystarczająca klasa, ma kiepskie hamulce mt 200, są ludzie, którzy twierdzą, że to hamuje, ja jestem odmiennego zdania. Drugi ma klamki deore, tylna przerzutka deore, przód to samo co giant, ma za to bardzo dobre hamulce slx. Rowery mtb za blisko 10k potrafią mieć gorsze hamulce niż ten unibike. 
Ale ogólnie jeden i drugi rower dupy jak za tą cenę nie urywa.  

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
14 godzin temu, Oskarr napisał:

To rower mtb xc czy rekreacja po szutrach? Rower xc to rower nastawiony na ściganie w cross country, szybko zjeżdżający i szybko podjeżdżający. 

W okolicach 5k najlepszy jest xc 120. Do rekreacyjnej jazdy starcza expl 540. Napęd 2x nie nadaje się do xc. 

Nie będę się ścigał w zawodach ale chce mieć rower gdzie ,,wszędzie wjadę i zjadę''. I nie mam tak, że od razu wjeżdżam w teren, tylko mam jakiś szutr do pokonania i asfalt. Dlatego myślałem, że napęd 2x11 rozwiąże ten problem.

Odnośnik do komentarza