Skocz do zawartości

CO Kupić - Kross vs Btwin


Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana w takim rowerze amortyzatora na powietrzny jest nieuzasadnione ekonomicznie. Jak Ci się taki rower znudzi, dorzucasz 1,5-2k i kupujesz rower wyższej klasy. Tu masz najprostszą ramę bez zwezanej główki, na v brakach z prostym, ale tanim w obsłudze napędem. Za jakiś czas ma być dostępny rockrider expl 540 ze sztywnymi kołami, powietrznym amortyzatorem, nowoczesna ramą ze zwezaną główką sterową, podstawowymi hydraulicznymi hamulcami z napędem 1x11. Jakbyś sam chciał złożyć taki rower musiałbyś dopłacić do lazaro 3k. Po dopłacie 3k dalej miałbyś gorszą ramę. Powinieneś kupić teraz najlepszy rower na jaki Cie stać tak, aby w przyszłości nie dopłacać do wymiany różnych elementów bo to się po prostu nie opłaca. Jak areo za rok będzie za sztywny to możesz włożyć szersze opony z mniejszym ciśnieniem albo go sprzedać ze stratą 200-300 zł i kupić inny z amortyzatorem. Kupujesz rower za 1500 zł a analiza większą niż 90% Polaków biorących kredyt hipoteczny XD 

Przy jeżdżeniu 90% asfalt altus powinien dawać radę. Ja bym wolał dopłacić do areo v3 z tym, że bym na takim rowerze po prostu więcej jeździł. Jak nie zamierzasz przekroczyc przebiegu 500km na rok to altus Ci starczy, jak więcej to model wyżej wydaje się spoko. Ten integral też będzie ok. Jeśli głównie asfalt to nie ma się jednak co pchać na siłę w amortyzator. Znajomi na prostszych wyścigach mtb wrzucaja zamiast swoich amortyzatorów za 3k lekkie, karbonowe widelce aby mniej tracić na podjazdach. Po mieście ja jeżdżę głównie na zablokowanym amortyzatorze na moim mtb. 

Odnośnik do komentarza

no analiza bo teraz chcę jeździć ,zaczynają się tez wakacje i niekoniecznie chcę wydać jak najwięcej (choć rozumiem teraz przekaz) jako zupełnie początkujący ,który wszystkiego dowiaduje się po latach zupełnie od nowa.. skoro i tak nie przemodernizuję to co bym z tego segmentu nie wybrał teraz i omawianych modeli - to ewentualnie kiedyś to i tak do sprzedania i do ponownego kupienia inny nowy ?

Odnośnik do komentarza

W tych core w wersji v1 i v2 masz znowu amortyzatory bez tłumików więc kupa. Wersja v3 całkiem ok. W core 1 na plus hamulce. Mt 200 są słabe jak na hydrauliczne hamulce ale taki trek sprzedaje rowery za 8000 zł z tymi hamulcami ?

core v1 jest gorszy od lazaro integral v3 czy jakoś tak. Z jednej strony opony 29 by sugerowaly wjazd do lasu ale ten amortyzator nie nadaje sie na wjazd do lasu i te przerzutki tez nie nadają sie na wjazd do lasu. W kategorii uniwersalnego roweru do 2500 ten core v3 wygląda sensownie, ja bym wybrał w tych pieniądzach rockridera expl 520 ze względu na bardzo dobrą gwarancję decathona, ale od strony uniwersalnego roweru, core v3 wygrywa z expl 520 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...