Skocz do zawartości

Uszkodzona rama


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry mam takie pytanie podczas czyszczenia zauważyłem coś takiego na ramię rower ma 5 miesięcy rower oddany na gwarancji do sklepu sklep wysłał zdjęcia ramy do serwisu.Serwis po obejrzeniu zdjęć stwierdził uszkodzenie mechaniczne i podobno nie zagraża to urzytkowaniu. Moje zdanie jest takie że to jest niedorubka fabryki rower wysłany ponownie do serwisu z prośbą o napisanie ma piśmie że użytkowanie roweru nie zagraża życiu bądź wymianę na nowy 

IMG_20220310_145436.jpg

Odnośnik do komentarza

Zakładam, że chodzi Ci o ten niedorzygany spaw, a nie otarcie. Na moje niewprawne oko ten spaw to ewidentna niedoróbka i nie dałbym sobie wmówić, że nie zagraża to bezpieczeństwu użytkownika. Zdjęcie jednoznacznie nie wskazuje, o które konkretnie rurki chodzi - wygląda na tylny wideł, który na sto procent pracuje podczas jazdy i nieciągły spaw może po prostu pęknąć. Jeśli serwis twierdzi, że to mogło powstać w trakcie używania roweru, to jest to szczyt bezczelności. Nie odpuszczałbym, bo pisemne zaświadczenie w niczym Ci nie pomoże, jak coś się stanie i się połamiesz. 

Z ciekawości: jaki to rower i jaki serwis?

Odnośnik do komentarza

Właśnie nie chce odpuścić tylko z nimi się rozmawia jak z debilami twierdzą że jest to uszkodzenie mechaniczne a jest to faktycznie źle zrobiony spaw twierdzą też że jest to nie do naprawy i nie przeszkadza to w urzytkowaniu ale napisać że nie zagraża życiu już nie cha napisać po godzinie przepychanki wysłali rower do serwisu a nie zdjecja i moje pytanie jak wróci w takim samym stanie to jak ich podejść żeby wymienili na nowy lub zwrócili kasę

Odnośnik do komentarza

Ciężko o dobre rady. Najlepiej byłoby oczywiście wyłapać to przy odbiorze roweru i go nie odbierać, tylko teraz taka wskazówka sensu nie ma. Rower przyjęli, pozostaje Ci czekać. Nie wiem, czy powoływałeś się na gwarancję, czy na rękojmię (niezgodność towaru z umową). Lepsza jest rękojmia, bo to mocniejsza i uregulowana przepisami ochrona. Gwarancja może być dziurawa jak sito, bo gwarant sam określa jej warunki. Oczywistością jest, że powinieneś mieć wszystko udokumentowane, przede wszystkim samo złożenie reklamacji (w tym, czego chcesz od sprzedawcy), fakt przyjęcia roweru itd.. Jeśli się wypną, to pozostaje szukać wsparcia najbliższego rzecznika praw konsumenta. Czasami to pomaga.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...