zygi72 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Witam. Jestem kompletnym laikiem. szukam roweru (używany, nowy) . Obecnie mam hexagon v6. Jak dla mnie byłby ok ale wolałbym bardziej wyprostowaną pozycję. Chciałbym też błotniki i bagażnik, a tu brak. Mam 185cm wzrostu i 80kg wagi. Odnośnik do komentarza
zygi72 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 podpowiedzcie też w jakich rowerach powinienem szukać? myślałem o trekkingowych ale może się mylę? Odnośnik do komentarza
zygi72 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Kross trans 5.0 może coś takiego? Odnośnik do komentarza
liftlodz Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Szukaj w rowerach trekkingowych. Ja mogę polecić Breezera beltway 8, bardzo uniwersalny i prawie bezobsługowy rower zarówno do miasta jak i na wycieczki. Odnośnik do komentarza
zygi72 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 moze i fajny ale chyba nie dostępny . nowy poza zakresem cenowym, a uzywek brak. Odnośnik do komentarza
liftlodz Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 No ok, ale to rower trekkingowy, szukaj czegoś w tym stylu. Polecam piastę wielobiegową (minimum nexus 7) a nie klasyczne przerzutki. No chyba że masz zamiar jeździć po górach. Odnośnik do komentarza
zygi72 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 dzieki za sugestie, obecnie mam klasyczne i nie ma z nimi problemów. myslę, że to kwestia gustu. obczytałem ten twój rower ok jest fajny - choć jak pisałem poza zakresem cenowym oraz kiepsko z dostępnością. Odnośnik do komentarza
zygi72 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 a ten kross trans 5.0? czy może być czy szukać coś innego? Odnośnik do komentarza